2013. október 7., hétfő

6. ikerszülinapi buli

Mivel az ausztriai utazás miatt a szülinap hétvégéjére már nem fért bele, így a következő szombaton, szeptember 7-én tartottuk a bulit.
A szokásos családi/baráti társasággal számoltunk, egyedül a lányok ovis barátnőjét, Borkát hívtuk meg pluszban.
Idén először hívtam külsős segítséget a gyerekek szórakoztatására, egy bohócra esett a választásom és nagyon jól tettem, mert nagyon élvezték a gyerekek a programot. Volt tánc, lufihajtogatás, arcfestés. Én hetekkel előtte rendeltem egy készlet csillámtetoválást, így Eszti azt is készített a gyerekeknek.
A főzést Apu vállalta és rendesen kitett magáért, minden nagyon finom volt. Én készítettem a tortákat, kekszeket, sütit a felnőtteknek, egy kis fokhagymás kenyérlángost. Volt finom tokaji bor és szerencsére az idő is szép volt. Sötétedés után Eszti és Roland rejtettek el apró labdákat a kertben és a gyerekek elemlámpával kutattak utána, nagyon élvezték. Tízkor a Bory téren tűzijáték is volt.



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése