2013. október 7., hétfő

2013.04.20.

Legutóbb elhatároztam, hogy ezentúl rendesebben írom a honlapot, de persze megint nem jutottam ide egész héten.
Hétfőn nagyon jól érezték magukat a lányok Borkánál, még Pannit is alig láttam, úgy elvoltak. Azóta azzal nyaggatnak, hogy mikor alhatnak ott, mert Borka azt szeretné. Lili kijelentette, hogy ő csak akkor megy, ha én is megyek. Azért elképzeltem ezt a jelenetet, amint bevonulunk családilag ottalvós buliba :-D.
A hét további részében gyűrtük az ipart, meló-böli-ovi-torna-hajgyógyászat-logopédus. Pénteken délután még kimentünk a Bregyóba, de lehet, hogy nem kellett volna, mert nagyon elfáradtak a csajok a végére, itthon aztán volt hiszti rendesen Lili részéről. Egész héten nem alszik ugye az oviban, mert elhatározta és kész, így hét végére már eléggé ki van készülve. Többek között ezért is döntöttem úgy, hogy ezt a hónapot még végigjárjuk Sándor bácsinál és kivesszük a nyári szünetet. Mozogjanak inkább a levegőn, úgyis olyan hosszú volt a tél, nagyon hiányzott már nekik az udvar. Ráadásul nincs időnk semmire. Szeptembertől meg majd meglátjuk, én már afffelé hajlok, hogy nincs igazán szükségünk a terápiára.

Ma Attila dolgozott, én meg elindultam a csajokkal a piacra medvehagymáért. Nagyon helyesek voltak végig, szót fogadtak, nem volt hiszti, veszekedés. Meg is jegyezte mellettünk egy egygyerekes anyuka a zebránál, hogy neki biztosan a kettő is háromfelé szaladna, meg, hogy milyen jólneveltek a lányok. Fogtam Panna és Lili kezét, Lili meg Dodóét, így vártuk a zöldet. Persze ilyenkor egyrészt büszke vagyok, másrészt arra gondolok, hogy látta volna őket előző este :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése