2013. október 7., hétfő

2013. február 10.

Igyekszem követni az eseményeket, bár elég nehéz, mert este mire géphez jutnék, általában már csak az ágyamra vágyom.
A héten egyedül voltam, mert a főnököm elutazott, de szépen haladtam a rám bízott feladatokkal, péntekre készen is lettem mindennel.
Lányokkal kedden voltunk már Sándor bácsinál, szerdán logopédusnál, és utána elmentünk a játszóházba. Apu segített odajutni, mert Attila a munka miatt csak később tudott szabadulni. Apu hozott egyébként haza Pestről is, mert neki is ott volt dolga, legalább tudtunk kicsit beszélgetni. Kedden este gyártottam egy charlott tortát Dodinak, anyu pedig készített nekünk vacsorát. Negyen nyolc körül indultunk haza a játszóházból, ahol a lányok – Lillával kiegészülve – jól érezték magukat, bár nagyon elfáradtak. Itthon aztán ettünk, Anyuék is átjöttek megköszönteni Dodit, mi is átadtuk az ajándékot. Anyuéktól Figurix társast kapott, mi pedig könyveket ajándékoztunk.
Pannus sokat mesél, nagyon édes, elővesz egy könyvet és „olvas”. 5-8 perces meséket is előad, hihetetlen szókincse van és ragad rá minden, időről időre előkerülnek az olvasott mesék elemei a történeteiben. Valamelyik nap egy királylányról mesélt hosszan, aki egy baromfiudvarban élt.
Dorcika is sokat változott, sokkal jobban lekötik már a dolgok, egészen sokáig lehet vele például társasozni. Bár a kudarctűrő képességén még dolgoznunk kell, mert ha nem nyer és olyan napja van, akkor képes hisztirohamot kapni. A fejleszőfüzetekkel is hosszan elbíbelődik, előveszi és tölti ügyesen. A rajzai is sokat fejlődtek.
Lilusnak már a második foga is mozog. Lassan ki fog neki pottyanni, így szombaton – míg a lányok elmentek anyuékkal meglátogatni Sophit, mi beszereztünk pár apróságot a fogtündér nevében.
Múlt héten, mikor nagyon pocsék hangom volt, Dorka jött, hogy vegyek be torokricint, mert a Minimaxon a reklámban látta, hogy azt kell szopogatni. Olyan határozottan mondta, hogy bár kételkedtem, hogy lenne ilyen nevű gyógyszer, még az interneten is rákerestem, persze kevés sikerrel. Tegnep vacsi előtt megnézhették az esti mesét, amíg előkészültem vacsorához. Egyszer csak Dorka kiabál, hogy jöjjek gyorsan, most mondják a torokricint. Ami Dorithricin, aminek ugye semmi értelme :-D
Mióta Attila viszi a csajokat reggel, sokat változott a kapcsolata a gyerekekkel. Délután is többet foglalkozik velük, aminek nagyon örülök, meg a csajok is.
Délután miután megjöttek a csajok Jánossomorjáról, királylány ruhába öltöztek és elmentünk Farsangolni. Az idei ruha még nincsen kész, ma megyünk próbálni, pompom lányok lesznek.
Volt néptáncbemutató, egy dolgot sajnáltam, hogy utána rögtön összepakoltak a zenészek, lehetett volna egy kis tánc a vendég gyerekeknek is. Volt helyette viszont kézműves asztal, készítettek a lányok hűtőmágnest és farsangi maszkot. Nagyon élvezték.
A táncot meg majd jövő héten bepótoljuk, amikor is táncházat tartanak ugyanitt a gyerekeknek.
Hétfőn be kell mennem a MÁK-ba beszerezni egy papírt a cégnek, így reggel én tudom vinni a csajokat az oviba, bölcsibe, ami nagyon jó lesz.
Valamelyik este Panni a kádban Pannus kérte, hogy gurglizzunk. Először nem is értettem, mit szeretne, aztán rájöttem, hogy a gargalizálásra gondol és pár perc múlva rá is érzett, nagyon ügyes. Már csak Dorcikának kell belejönni, mert ő még nem igazán jött rá a technikára.

Vasárnap, miután nagy nehezen kihajtottam az aprónépet az udvarra, nagyon jót szórakoztunk. Építettünk mini hóembert, havat lapátoltunk, áthívtuk Lillát, még csúszdáztak is a csajok.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése