2013. október 7., hétfő

2013.03.14.

Hétvége elrepült, sokat voltunk kint. Hétfőn Mamánál kezdtek a csajok, mert nem akartam, hogy összeszedjenek valamit, erősödjünk meg, majd mennek ünnep után. Délután fogorvosnál jártam, sikeresen megszabadultam egy fogamtól, nem volt egyszerű, mert egy gyökér beletört, úgy kellett kivésni. Este/éjszaka úgy éreztem, szétverték a fél arcom. Lili zokogott előző este, hogy ne menjek, mert mit fog velem csinálni a fogorvos és fájni fog, ő nem akarja, hogy odamenjek. Mikor odaértem értük, megkérdezte, hogy fájt-e és hogy sírtam-e. J
Munkát élvezem, bár most jó volt, hogy csak négy napos ez a hét, főként a mai katasztrófális időjárás miatt, holnap már nem valószínű, hogy eljutnék a munkahelyemre. Másrészt a csajok is nagyon utálnak már a mamához menni, számoltuk vissza a napokat, mikor leszek velük megint. Lili extrán hisztis, kiabál, sikítozik. A héten már elvittem a pszichológushoz (a betegség miatt két alkalom is kimaradt), jövő héten én megyek egyedül, kíváncsi vagyok, miket fog mondani, mit lát külső szemlélőként. Igyekszem vele nagyon türelmes lenni, de bevallom nem mindig sikerül, szerintem egy szentet is kiborítani, ha rossz napja van…

Panyó is mondogatja már, hogy inkább bölcsibe menne, ő is extra anyás lett, tiszta matrica. Szegény Dorcit sajnálom, mert mivel vele van a legkevesebb gond most, ő kapja a legkevesebb figyelmet. Annyira jó lenne néha osztódni!!! Hogy jusson mindenkinek elég figyelem, elég törődés, neki megfelelő szeretet, lehetőleg egyszerre és azonnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése