2014. február 15., szombat

Rajzok

Lili





Szerintem csodálatosan rajzol, szeretem a kis finom munkáit, az elmélyülést, amivel alkotni tud. (Nagyon fáj a szívem, amikor rajzolja a földig érő hajú királylányokat)

Dorka



Dorkának most tükrös korszaka van :-). Imádom ezt a piros cicát és büszke vagyok Dorkára, hogy minden nehézség ellenére nem adta fel, rajzolt rendületlenül, nem engedte, hogy a sikertelenség elvegye a kedvét és saját magát legyőzve fejlődött rengeteget! 

Panka




Biztosan elfogult vagyok, de szerintem három és fél évesen nagyon ügyes. Imádom az irka-firka pocakjait, azt, hogy nem bonyolítja túl a dolgokat (lásd Aranyhaj). Egy ideje a legtöbb emberrajza fölött ott van az a lufiszerű valami. Megkérdeztük tőle, hogy mi ez, azt mondta, hogy ez védi meg őket, de hogy pontosan mitől, az nem derült ki.



2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű rajzok, főleg a Lilié, szebben rajzol, mint én! :)

    Dorkáé Zalán alkotásaira emlékeztet nagyjából. :) Imádom figyelni, ahogy fejlődnek pl. ezen a területen. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is gyűjtögetem elég régóta, hogy lássuk/lássák a fejlődést. Most főleg az aktív színhasználat nagy fejlődés nálunk az ikreknél.

    VálaszTörlés