2013. október 7., hétfő

2013. február 19.

Az éjszaka nyugodtan telt, reggel is láztalan volt a kisasszony, fél kilenc körül kezdett felmenni. Persze tízkor már megint 38,6 volt, pedig azt hittem már javulóban vagyunk. Ami úgy is lehet egyébként, mert észrevehetően hamarabb leviszi a lázcsillapító, délben még hallani sem akart ebédről, de egykor egészen jól evett spagettit és megitta az actimelbe csempészett prokidet is, amit az antibiotikum miatt adok. Ami miatt komoly csatákat vívok a gyerekkel naponta kétszer, mert szerinte bűn rossz (a szaga alapján igaza lehet) és esze ágában sincs bevenni. Egyébként is „rossz beteg”, mert nem lehet ágyban tartani, lefeküdni sem hajlandó, maximum ülni, azt is csak addig, amíg nagyon lázas. Készítettünk tavaszi díszeket a lakásba, olvastunk, néztünk mesét, ablakot pucoltunk, kimostam a függönyöket is. Ha már itthon vagyunk, legyen egy kis rend is. Élvezi az egykeséget nagyon!
A többiek viszont teljesen meg voltak veszve, mert ma nem én mentem értünk, hanem Attila anyukája hozta őket haza, mert neki így egyszerűbb volt, mint kijönni ide és vigyázni Lilire, amíg összeszedem a másik két csajt. (gondolom ebben az is benne volt, hogy tegnap undok volt vele a leányzó)













Dorkának és Panninak rosszul esett, hogy nem én vártam őket és kaptam is rendesen érte az első fél órában. Aztán megnyugodtak a kedélyek, készítettünk együtt is kis ablakdíszt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése