2013. október 7., hétfő

2013. február 12.

Lilusnak nagyon rossz napja volt ma. Nem akar többet oviba menni, mert uncsi. (este a kádban már a Dominik miatt nem akar, vagy a Dominik ne menjen többet) Sanyi bácsi előtt sírt, hogy ő nem akar bemenni, utána, mondta, hogy többet nem akar jönni. Nem tudom, hogy mi volt vele.
Este Attila foci után hozott egy csokor rózsát, hogy meg tudjanak köszönteni a csajok, mert reggel nem találkozunk. Utána mondtam Lilusnak, hogy ha megjöttem eszünk tortát.
Lili: DE KI FOGJA MEGCSINÁLNI?
Képzeld már meg is csináltam.
L: DE HOLNAPRA ELFELEJTED?
?????
L: HÁT, HOGY MEGLEPETÉS LEGYEN! AZT HITTEM MI CSINÁLJUK…

Mondtam neki, hogy ha van kedvük, akkor az oviban rajzolhatnak nekem tortát. Kíváncsi vagyok eszükbe jut-e majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése