2014. március 1., szombat

Zajlik az élet

A péntek délután kicsit húzósra sikerült a csajoknak, mert pénteken pótolták a kedden elmaradt modern táncot, utána pedig usziba mentünk. Azt hittem otthon simán kidőlnek majd, de még kreatívkodtak egy sort. Megérkezett a Kreatív Lurkótól a nyereményünk. Korábban már többször rendeltem a csajoknak ilyen mozaikkészítőt és a vásárlók között sorsoltak egy képet. A lányok a boszorkányost választották és este el is készítették. utána még egy kis ruhatervezés is beindult.


Szombaton a szokásos korcsolyaórával indítottuk a napot. Én nem tudtam most részt venni az oktatáson, mert Panka is szeretett volna korizni, így a baba-mama csoportba mentem vele. Egészen ügyes volt, egyedül is közlekedett a jégen, bár a végére elfáradt és le akart menni, de kihúztuk a végéig. A nagyok egyre ügyesebbek, Lili is egész szépen siklik már.





A jégről futni mentünk. Még hét elején olvastam egy kiírást az oviban, hogy Télűző Farsangi Öröm Futás lesz a BSI futónagyköveteinek szervezésében. Kicsit kalandos volt már a megérkezés is, mert eredetileg az Országalmához volt meghirdetve, de végül a Haleszban volt. Nem voltak túl sokan, de jó hangulat volt. Panni és Lili lefutották az ovis 350 m-t, Dorkával ez után még beálltunk az iskolás 600m-re, majd lefutotta velem a felnőtt 1 km-t is. Így a célba való visszakocogással megvolt az első két kilométeres futása. Nagyon gyorsan is futott, húzták a fiúk, jól elfáradt a végére, de becsülettel végigfutotta az egészet. Nagyon büszke vagyok rá!
A képet Török Tamásnak köszönjük.

Így az utolsó farsangi hétvégén fánkot sütöttem a gyerekeknek a borsóleves után. Jövő hét közepétől pedig készülünk a húsvétra.
Ebéd után az udvarra mentünk, teregettem, Pankát elaltattam a jó levegőn a hintában. Az ikrek hintáztak, csúszdáztak, nagyon szép idő volt.




Amíg Panka aludt a nagyokkal megoldottunk pár feladatot a Tappancs újságból, és estig megint az udvaron töltöttük az időt. Azt hiszem kihasználtuk a napot amennyire csak lehetett :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése