2014. március 22., szombat

Ez a hetünk sem volt lazább, mint a múlt heti

Kedden el akartam vinni Lilit délután az orvoshoz, de azt mondta, hogy már nem fáj a füle, így haza sétáltunk. Mire hazaértünk egy gyerekkel több volt, mint amennyivel az oviból indultunk, mert útközben találkoztunk Levivel és a csajok megdumáltak, hogy hadd jöjjön át játszani. Egyáltalán nem bántam, úgyis az udvaron lettünk volna, egyel több gyerek már nem számít :-) Teljesen jól elvoltak.
Szerdán okoskodó után Lilivel rohantunk Balatonfüredre a kezelésre, ha már ott jártunk és a doktornő úgyis orr-fül-gégész, megnézettem a fülét is, kezdődő középfülgyulladása van. Ami nagyon meglepett, mert abszolút nem fájlalta, nyomásra nem érzékeny, náthás sem volt mostanában, lehet, hogy a víztől. Most tartunk egy kis uszi pihit és lehet, hogy beszerzek egy füldugót neki. Csak kérdés, hogy használja-e majd...Gyógyszert nem kell szednie, ne is csepegtessünk bele semmit, sópárnát lehet használni, ha igényli Lili, megkezelte azt a területet is a doktornő.
Csütörtökön délután Ildiéknél ugráltak egy nagyot a trambulinon. Este anyuéknál aludtak, mert mi színházba mentünk Attilával.
Pénteken Pannit vitte anyu magával az oviba, most ő ment a Zenedébe, nagyon tetszett neki.
A lányokat usziba vittem, de csak Dodi úszott. Panni estére teljesen kész volt, mert előző este fél hét óta nem látott és már nagyon anyahiánya volt. Nekem is rossz volt, hogy nem aludtak otthon, nem tudtam megölelgetni őket este, miután hazaértünk, mint szerdán.
Szóval nagyon jó dolog a kikapcsolódás, abban a két órában amíg tart, az előadás szuper volt, sokat nevettünk, de borult a rend és ez megviselte a gyerekeket, lelkiismeret furdalásom is lett utána, így nem biztos, hogy megéri....
Pedig jövő hét szerdára is színházjegyünk van, most összejöttek a kimenős esték. Anyuéknak hála megtehetjük, jó helyen vannak a csajok, szeretnek is, de azért mégiscsak a legjobb nekik otthon, velünk.
Jövő szombaton a csajokkal is kirúgunk a hámból, Alma koncertre megyünk majd.
A melóban is elég vacak hetem volt, jó, hogy jött a péntek és el lehet kicsit engedni a dolgokat.
Ráadásul pénteken Attila is hívott, miután letette a gyereket az oviban, hogy Márti néni leszúrta, hogy hogy merte vinni a Lilit, mikor csütörtökön egész nap könnyezett a szeme és kötőhártya gyulladása van és már majdnem hívtak, hogy menjünk érte és milyen felelőtlenek vagyunk, stb.
Kicsit felidegesítettem magam, mert délután semmi baja nem volt a gyereknek, még anyut is felhívtam, hogy látott-e este valamit, de nem és úgy gondolom, hogy nem vagyunk azok a szülők, akik betegen betolják a gyereket a többiek közé a csoportba. Előző nap ugye én mentem érte és egy szót nem szóltak, hogy bármi gond lenne. Délután odamentem Erika nénihez, hogy mi volt előző nap Lilivel, mert mi nem láttunk semmit és mit mondott Márti néni. Hát ő sem látott semmit és nem tudja, hogy mire gondolhatott Márti néni...Pfff, mindegy ezt a pár hónapot már fél lábon is...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése