2014. március 17., hétfő

Fülfájós

Szombaton délután Budapestre mentünk Csabához fotózásra. Főleg a csajokról készültek képek, Attila egyáltalán nem szerette volna viszontlátni magát, én néhány képen ott leszek azért. Lesznek angry birds-ös, iskolába készülős, óriásnyalókás és angyalszárnyas képek. A kezdeti félénkség után Lili is feloldódott és jó hangulatú kis képek lesznek szerintem.
Vasárnap délelőtt pihenősre sikerült, a vacak idő miatt nem mentünk ki, esett az eső, így a lovaglás is elmaradt. Attila szüleinél ebédeltünk, aztán, mivel délutánra már csak a szél maradt, az udvaron játszottak a csajok. Áthívtuk Lillát is. Annyira szeretem, hogy milyen jól el tudnak játszani, elég egy bot, egy kavics, de néha csak a képzeletük. Szörnyek elől menekülnek, kincset keresnek. Vacsora előtt még gyurmáztak egy kicsit, aztán fürdés, mese, alvás.
Hétfőn Pannus sírva ment oviba, nagyon nem volt kedve, én is örültem volna, ha még maradhat pár napot, hogy megerősödjön, de Anyósom is megbetegedett, így menni kellett. Rohantam értük, Lili zokogva fogadott, hiányoztam és fáj a füle. Már ebédnél is fájt neki, de egy szót sem szólt senkinek. Úszás így elmaradt neki, Dorka képviselte a családot. Mi itthon fülcseppeztünk, sópárnáztunk, meséltem nekik. Mikor elmúlt a fájdalom, festegettek Pannival. Doktornő persze csak holnap délután lesz legközelebb.
Este már az ágyban próbálom megbeszélni Lilivel, hogy ha valami baja van, akkor jeleznie kell az óvónéniknek.
DE ANYA, NEM FIGYELTEK, BESZÉLGETTEK, AZTÁN MEG VALAMIT ÍROGATOTT ÉS NEM AKARTAM ZAVARNI, NEHOGY ELRONTSA.
De kicsim, ha fáj valamid, szólnod kell!
DE NEM TUDTAM, HOGY NEKEM FÁJ VALAMIM, AZT HITTEM, HOGY VALAKI MÁSNAK!
???

Panyó mesét olvas:
JÓZSI MEGKÉRDEZTE AMÁLIÁT, HOGY LESZ-E A FELSÉGE, DE AZT MONDTA, HOGY NEM, MERT NEM JÓZSIT AKAR! Ennyi :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése