2014. március 31., hétfő

Hajnali négykor keltünk

Ekkor ébredt Lili lázasan. Hatkor le is jöttünk, de addig is csak szenvedtünk, aludni már nem sikerült. Attila kidobott minket az oviban, átöltöztettem Pannit, Dodi addig elkészült ügyesen. Ezután Lilivel elsétáltunk az orvosig. Szerencsére hamar végeztünk nem volt előttünk senki. Doktornő ellenőrizte a vizeletet, már nyoma sem volt a kiszáradásnak, nem is kell csak orrcsepp és C vitamin. Hazasétáltunk, Lili jókedvű volt és láztalan. Itthon rajzolgatott, mesét néztünk, én közben elkészítettem az ebédet. Egészen jó étvággyal evett a kisasszony. Délután befejeztünk a takarítást a szobájukban, ami az ablak javítása után maradt. Ezután főzött nekem ebédet a kiskonyhájukban. Aztán az igazit is birtokba vettük és készítettünk egy kis sütit. Kártyáztunk is, de akkor már kezdett nyafogni Lilus, semmi sem volt jó, ment fel a láza újra. Szerencsére a lázcsillapítóval 38 körül tartható a hője. Dodika elment úszni Ildiékkel, Panka homokozott egy kicsit, addig én kiteregettem  az udvaron. Aztán Lilinek már csak az ölemben volt jó...reméljük ma éjszaka már kicsit többet tudunk pihenni, mert én kezdek fáradni egy cseppet.
Mindenesetre nagyon örülök, hogy itthon vészeltük át a tegnapi napot/éjszakát. Lehet, hogy én nyugodtabb lettem volna a kórházban és talán hamarabb jobban lett volna fizikailag Lili is, ha lemegy egy infúzió, lelkileg viszont nem lett volna neki jó. Itthon nagyobb biztonságban érezte magát és nagyon fegyelmezetten betartotta, amit ígért a kórházban.
Remélem a többiek megússzák!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése