2014. március 15., szombat

Egy kemény hét

Vasárnap estére Panninak folyni kezdett picit az orra, másnap még ment oviba, de valahogy sejtettem, hogy nem húzzuk ki az egész hetet. Oviban azt mondták, hogy nem volt vészes, de mikor mentem érte, olyan kis elesett volt, így mondtam is, hogy holnap akkor már nem jönnénk. Attila anyukájával egyeztettünk, hogy nyert a hétre egy Pannit. Az usziba nem is vittem el, maradt Anyuval. Lilit nagyon megdicsérte Móni, ügyesen úszott, nagyon szép a lábtempója és odafigyel arra, hogy mi a feladat és próbálja is végrehajtani. Dodikát elnézve folyton mosolyognom kell, mert olyan mint aki bele akar fulladni/szét akar esni, minden testrésze másfelé mozog. Van még mit gyakorolni, de legalább lelkes, bár neki azért a figyelemmel/fegyelemmel is vannak gondjai, mert szeret Lillával bohóckodni.
Éjszaka nem sokat aludtunk, mert egyfolytában ment az ANYAAA, FOLYIK AZ ORROM!
Kedden reggel Lili összeveszett az apjával és zokogva hívott fel, hogy most azonnal engem akar és menjek haza, mert meg szeretne ölelni. A szívem szakadt meg érte, ilyenkor utálom, hogy dolgoznom kell, hogy nem vagyok ott, amikor szükség van rám. Egészen addig beszéltünk, míg én Pestre, ők pedig az oviba értek és végül megnyugodott, de szar érzés volt. Délután a nagyoknak tánc, Anyósom hazafelé feladta a buszra Pannit, így mentünk a lányokért. Ildi hazaszállította a nagyokat, mi meg elmentünk az orvoshoz. Az oviban pont ment ki a nyuszi csoport az udvarra, nagyon örültek Pankának, kérdezgették, hogy van, aranyosak voltak. Ez a kis mulya meg elbújt a hátam mögött és onnan leskelődött. Doktornéni szerint semmi komoly, kicsit pirosabb a garatív, de a tüdeje tiszta, kalcium és orrcsepp elég lesz. Estig még dolgoztunk a Tappancs füzetekbe. Nagyon helyesek voltak a lányok, mert volt egy kérdés a rókákról, hogy: Hogyan ijesszem el a prédára pályázó idegeneket? Dorka mondta, hogy de hát miért nem felezi el? Lili meg hozzátette, hogy ha többen vannak, akkor oda is adhatja az egészet. Édeseim!
Szerdán ovi után a Varázskuckóba mentünk okoskodni, Attila jött értünk,aztán mentünk Pankáért a mamához. Csütörtökön elkísértük Attilát a fodrászhoz, mi addig játszótereztünk, vettünk vacsorára kínait és kiváltottuk az Angry Birds-t is.

Nagy volt a boldogság! Köszönjük szépen mindenkinek, aki segített, hogy összejöjjön a szükséges matricamennyiség. Az éjszakánk elég vacakra sikeredett, Panka éjfél körül sírva hívott, rosszat álmodott, nem is tudtam megnyugtatni, így átcuccoltam a mi ágyunkba őt is. Innentől nem sokat aludtunk, mert matricát játszott és ha fél centit mozdultam valamerre, már sírt is, hogy hová megyek.
Pénteken bent volt nagyon vacak nap, meghalt egy kolléganőm, egy hét éves kisgyereket hagyott maga után...totálisan letaglózott a dolog.
A lányoknak megint tánc pótlás volt az oviban, meglestem őket, az ablakon keresztül, nagyon helyesek voltak, rohantunk haza, aztán úszás, Lili megint nagyon ügyes volt, Dorkának több időre lesz szüksége, állandóan belemellezik a gyors lábtempóba. Most nem is mászkáltak ki pisilni, dolgoztak ügyesen végig, Lili is élvezte, nem mondta, hogy nem akar menni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése