2014. május 8., csütörtök

Panna négy éves lett

Hétfőn munka után siettem a lányokért, aztán haza, összepakolni. Kedden ebéd után indultunk Szigetbecsére, Panka szülinapját megünnepelni.
A Duna Party Vendégházban foglaltam szállást két éjszakára. Fél három körül értünk oda, át is vehettük a szobáinkat. Nagyon szép, csendes helyen ölel körül egy nagy zöld területet a három faház és a borház. A kicsiknek kis játszótér, motor, roller, kisbicaj. Minden ház előtt saját szalonnasütő hely. Egy házban négy kétágyas szoba van, középen házanként egy-egy konyha/közös helység tévével, kandallóval. A lányok külön szobában voltak, Panka kapott egy pótágyat, a másik két szobában nem voltak, így a miénk volt a ház, nem zavartunk senkit. Az árban benne volt belépő a ráckevei Kék Duna Wellness Hotel wellness részlegébe, amit az érkezés napján ki is használtunk, miután kicsit berendezkedtünk.




















Másnap reggeli után amíg a csajok az udvaron játszottak, megterítettem az ajándékozáshoz és Ráckeve felé vettük az irányt. Megnéztük, hogy hol van a cukrászda, ahonnan még otthonról megrendeltem a tortát, aztán a fürdőt kerestük meg. Nagyon szuper napot töltöttünk itt, klassz idő volt, még a kinti medencéket is tudtuk használni, a lányoknak szép színe lett. Még nem működik minden medence, de így is nagyon tetszett a gyerekeknek. Egy kicsit még én is tudtam szaunázni, nagyon jó volt.
Jól el is fáradt az aprónép, így ahelyett, hogy az eredeti terv szerint megvacsoráztunk volna, csak beszaladtam az étterembe és megrendeltem a vacsorát, negyven perc alatt ki is hozták, nagyon finom volt és hatalmas adag, nem is bírtuk mindet megenni, pedig elég éhes volt a társaság. Mialatt vártuk a futárt, átadtuk az ajándékot, Pannus nagyon örült a kis playmobilos babaszobának. Vacsi után meggyújtottuk a gyertyákat a tortán és megkóstoltuk a csokis sütit. Finom volt.
Levezetésképen a felélénkült gyerekek focimeccset kezdeményeztek.
Panyó már a mese alatt kidőlt.
Egész éjszaka esett az eső, így reggel csak összekaptuk magunkat és indultunk hazafelé.





























Szuper két nap volt! A lányok azt mondták, hogy kár, hogy nem a mienk a ház :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése