2014. május 24., szombat

Három nap Lilivel

Szerdától le kellett váltanom a mamát, így táppénzre jöttem Lilivel. Ilyenkor borzasztó lelkiismeret furdalásom van, amiért cserben hagyom a kollégáimat, de azért jó volt kicsit Lilivel lenni. Rajzoltunk a Damniczki cukrászda fagyis pályázatára, visszamentünk a dokihoz, kertészkedtünk, főztünk, bejártunk az oviba próbálni a vasárnapi fellépés miatt. Pénteken pedig elkísértük Attilát a szemészeti kontrollra. Hazafelé bementünk az Ikeába és körülnéztünk. Lili nagyon élvezte, teljesen elvarázsolta a nagy tér és a berendezett kis kuckók. A konyhákban főzött, a nappalikban tévét nézett, a gyerekszobákban játszott. Hoztunk pár apróságot a többieknek is.
Az ovis próbák alatt el tudtam intézni pár dolgot én is, megrendeltem a lányok ballagási csokrát, elvégeztem az utolsó simításokat az óvónénik ajándékán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése