2014. január 18., szombat

Programdús szombat

Reggel fél hétre volt beállítva az ébresztőm, de az összes gyerek fent volt hatkor, én még tudtam volna aludni. Nyolckor már a jégen voltak a törpök, Pannival pedig a palánk mellől szurkoltunk. Ma nagyon klassz kis óra volt, rengeteg feladattal. Páros lábbal ugrás, hátrafelé haladás, nagyon élvezték a lányok.

Volt egy kis tea és pogácsa reggelire a piacon, aztán elsétáltunk a Hetedhét Játékmúzeumig. Ott Keller Petra keramikussal festettünk Piroskát és farkast, Piroska nap alkalmából.
Nagyon szeretik a lányok, ezeket a foglalkozásokat, imádnak maszatolni. Én meg jókat tudok beszélgetni Petrával, aki nagyon aranyos.



Ildi is jött Lillával, Ildi tönkrevert malomban :-D
Anyuéknál ebédeltünk, utána megpróbáltam lefektetni a három csajt együtt, nem sok sikerrel. Meséltem, énekeltem, de a nagyok nem hagyták aludni Pannit, akit végül külön szedtem és úgy kellett ébresztenem negyed ötkor, hogy odaérjünk a táncházba. Ikrek egy darabig csendben játszogattak, aztán lejöttek és kártyáztunk.
A Kákics táncházban találkoztunk a Rékával és Borkával az oviból, sőt ott volt Máté és Csabi is.
Most nem volt olyan jó kis pörgős a táncház, mert nem Miklós tartotta, de azért elvoltak a gyerekek. Utána még egy kis farsangi maszkot is készítettek maguknak. Persze a zsíroskenyér majszolás sem maradt el.


A hiradót 6:35-től kb. 10:35-ig érdemes nézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése