2014. január 23., csütörtök

Panni kidőlt

Éppen múlt hét végén meséltem valakinek, hogy milyen jól bírják a gyerekeim ezt a fura telet, milyen régen voltunk betegek. Szombaton délután Panna köhögni kezdett, vasárnapra már az orra is folyt és elég rendesen hörgött/szörtyögött, készítettem is Anyósomat, hogy hétfőre nyert egy gyereket magának. Hajnali négykor azonban Panka szólongatott és inni kért, akkor már tudtam, hogy nem megyek dolgozni, mert csak akkor iszik éjjel, ha lázas. Küzdöttünk még kicsit a mi ágyunkban, de levegőt sem nagyon kapott, így lejöttünk. Kapott lázcsillapítót, és a hintaágyban még szunyókált kicsit reggelig. A lányokat elvittük oviba, Attila pedig kirakott bennünket a dokinál. Szerencsére a tüdeje tiszta a kisasszonynak, csak valami vírust nyalt be, így antibiotikum sem kell.
Itthon inhaláltunk rendszeresen, kedden már sikerült is végigaludnunk az éjszakát, hétfőn kb. fél óránként az orrát fújtam.
Hétfőn még a lányokat is hazahoztunk ebéd után, kedden maradtak, mert délután volt a tánc, ma pedig nem értünk oda értük, mert tízkor kezdődött csak a rendelés és fél tizenkettőre értünk haza, ebéd még sehol, így nem tudtunk délben visszaindulni az oviba. Csórikáim szomorúak is voltak.
Délután rávettem Dorkát, hogy menjen el Ildiékkel az usziba, Lilit Balatonfüredre vittük kezelésre, Panna anyuéknál volt.
A kedve szerencsére már jó, étvágya is alakul, de még iszonyúan tele van váladékkal a kis arca és reggel ijesztően fuldoklott a letapadt cucctól.
Úgy volt, hogy holnaptól Anyósomnál lesz, de ő is lebetegedett, így maradok, ha kibírnak még nélkülem két napot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése