2014. január 31., péntek

Betegesen

Panka hétfőn mehetett oviba papírforma szerint, de ha lett volna más választásom még marad itthon. Nekem menni kellett dolgozni, anyósom meg nagyon beteg volt, így nem volt más megoldás, mint az ovi. Kicsit még köhécselős, sápadt volt, de alapvetően jó kedvű, jó étvágyú. Hétfőn este már Dorka is köhögött, így kedden délután elmentünk a doktornénihez. Szerencsére, tiszta volt a tüdeje, kicsit érdesebb a légzése, semmi komoly. Azért a héten az úszást kihagytuk, inhaláltunk sóoldattal, éjszakára vittem fel diapulmonos kamillát, miután elaludtak, kentem a hátukat, így kihúztuk a hetet.
Én még előző héten elkaptam Pannitól, amikor itthon voltunk együtt, de lassan én is kimászok belőle talán.

Az oviban új reform konyha van, na azóta jóval többet esznek a gyerekek itthon. Óvónénik szerint finom, a gyerekek szerint furcsa. Állítólag amit nem esznek meg a gyerekek, felkockázva ki lesz téve délután a csoport bejáratához, hogy a szülők is megkóstolhassák. (ÁNTSZ mit szól hozzá?)

A Lepke csoportban csütörtökön volt szülői értekezlet, megtudtuk a farsang időpontját (február 26) és a következő pár hónap programját.
A lányok csak délig voltak oviban, aztán anyósomék átvitték őket anyuhoz, ahol kézműves délután volt, a nagyok alkottak, Panni játszott, nagyon boldogok voltak. Anyu haza is hozta őket, így nekem nem kellett rohannom. Szülői előtt csavarogtam egy kicsit a városban. Jártam bioboltokban, nézelődtem a paleos cuccok között. Három teljes hét paleo van mögöttem és el tudom képzelni, hogy sikerülni fog az életmódváltás. Egyelőre nagyon jól bírom, bár lehet, hogy egyszer csak bemegyek az első boltba és betömök két tábla csokit a polc előtt rögtön, de még nem éreztem késztetést.

Pénteken a Zeneiskolában voltak  a lányok a Zenedében, ezen már voltak az anyuékkal, mert ott van ugye bérletük, mivel úgy volt, hogy tőlünk csak a tiszta nagycsoportosok mehetnek. Legalább elirányították a Márti nénit, aki még nem járt ott.

Panka továbbra is utálja az ovit, látszólag beszokott, állítólag játszik is néha más gyerekekkel, valamelyik nap említett is egy kislányt név szerint, de nem szereti egyáltalán. Számolja a napokat, hogy mennyit kell még menni a héten, mondja, hogy nem szereti, nem akar menni, nem jó neki ott. Látni kellett volna az arcát, mikor megtudta, hogy csütörtökön ebéd után eljöhet. Tanulmányt lehetett volna írni róla...

Dorka én kicsi pónim lesz, Lili Merida a bátor, Panka pedig Csingiling. A mamának egyedül Lili ruháját kell megvarrnia, mert a többit Lillától kaptuk. Pankának még van egy helyes kiskutyajelmez is tartalékban, ha meggondolja magát, azt anyu hozta.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése