2015. január 30., péntek

Húzós hét

Rengeteg munka, két sulis szülői, két nap Szentendre.
Futás csak egy fért bele hétfőn, mert keddre már nagyon vacakul voltam, lehet, nem kellett volna kimenni a vasárnapi hóviharban. Azért remélem vasárnap már tudok menni, de most többet ártott volna, mint amennyit nyertem volna vele.
Dodóka is köhécselt hét közepétől, ma elvittük Apuval a doktor nénihez, aki azt mondta, hogy szerinte influenza és mikor mondtam, hogy nem lázas, azt felelte rá, hogy majd lesz. Reméljük most nem lesz igaza.
A nagyoknak ma nem volt suli, ami nem is baj, mert Lili is nagyon elfáradt a héten. Keveset is láttak, délután is sokszor dolgoztam sajnos. Mindenkinek nehéz volt.
Ha már az orvosnál jártunk kértem beutalót Dorkának az orthopédiára és mindháromnak a kardiológiára kontrollra, mert azt elsumákoltunk rendesen.
Tegnap mire hazaértem, építettek Attilával hóembereket, de mára sajnos tönkrement az összes, nagy volt a szomorúság.
Ma és holnap még suli is volt/lesz nekem, megkaptuk a múltkori angol teszt eredményt, 86%, nem is lett vészes. Azért nem bánnám, ha kicsit több időm/energiám lenne készülni az órákra, mert ez a hét katasztrófa volt ebből a szempontból is. A házim mondjuk készen volt, de ennyi...és utálok felkészületlenül menni.
Lili pillangószárnyát is be kell még fejeznem jövő hét péntekig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése