2015. január 8., csütörtök

Futós

Végre eljutottam ismét futni, kicsit több mint öt kilométer lett a vége, 37 perc körüli idővel. Lehetne jobb is, de egyrészt régen voltam, másrészt bemelegítés jellege volt a kihagyás után és helyenként az út is megviccelt, mert a plusz két fok ellenére itt-ott azért jeges volt.
Mindenesetre kijelenthetem, hogy gyógyultnak nyilvánítom magam mind a vádlisérülésből, mind a gyerekektől benyalt fuldoklós köhögésből.
Ennek örömére vállaltam az I. Országfutáson a Székesfehérvár-Pákozd távot és beneveztem a 30. Telekom Vivicittára is. 10483-as rajtszámmal fogom növelni a tömeget. Tervezem még a 20. Coca-Cola Testébresztő Női Futógálán való indulást, de még nem nyílt meg a nevezés. Illetve kacérkodom a Kékes Csúcsfutással, de lehet, hogy ahhoz  idén még kicsi leszek.
Sajnos még mindig gondjaim vannak a megfelelő mennyiségű folyadékbevitellel, ennek brutál fejfájás volt az eredménye kedden este négy angol óra után.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése