2015. február 1., vasárnap

Olvasóvá nevelés

Azt hiszem sikerült :-)
Hatalmas boldogság ez nekem, mert fontos dolog az életemben az olvasás és szerettem volna, ha a lányok életében is jelentős szerepet töltenek majd be a könyvek. Ugyan még nem tanultak minden betűt, de ha bárhol szavakat, mondatokat láttak azonnal olvasni kezdtek. Tegnap úgy gondoltam, hogy megérettek rá, hogy megkapják az első könyvüket, amit saját maguk olvasnak majd el. Nagyon lelkesek voltak, Lili az egész bevásárlást végigolvasta a Tescoban. Jókat mosolyogtam rajta, mert volt időszak, amikor még az utcán is olvastam :-)
Tea Stilton könyveket választottunk, mert elég könnyű olvasni.

Még nem értenek mindent, így egy-egy rész után mindig elolvasom én is nekik, megbeszéljük ami nem volt teljesen tiszta. Este is kérték, hogy mielőtt megyek mesélni, hadd olvassanak még tíz percet egyedül is. Olyan jó nézni őket!


Természetesen Panka sem maradhat ki, ő is "olvas":
A nyúl sem ússza meg, Tea Stiltont hallgat:

1 megjegyzés:

  1. Jajj, de ugyanazon jár az eszünk!!! :) Én Berg Judit: Tökmagok Afrikában című könyvét választottam Rékának, mint ELSŐ önálló könyvet. Izgulok, jövő héten hozza a futár. :) Remélem, aztán rendelhetem majd a sorozat többi kötetét is. :)

    VálaszTörlés