2015. január 25., vasárnap

25330m

Ennyi került a futócipőmbe a héten, ma némi hóval és latyakkal megspékelve. Igaz, az csak a jobb lábasba, mert valahogy mindig úgy jött ki a lépés :-)
Remek szembe szél fújt némi hóval, finom volt. Ahol a hó sem volt eltakarítva, kicsit úgy éreztem magam, mint egy egyszemélyes sarkvidéki expedíció.
A heti három kinti futás mellé bekerült a héten egy négy kilométeres futópados edzés is, 3-6% közti emelkedővel. Másnap éreztem kicsit a térdemet, úgy éreztem, hogy csak vánszorgok a hét kilométeres távon, aztán kiderült, hogy majd egy perccel jobbat futottam, mint két nappal előtte. Mondjuk a három egymás utáni futás kicsit megterhelte a szervezetemet, csak nehéz összeszervezni az én futós napjaimat a lányok különóráival.
A hét mottója:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése