2014. szeptember 1., hétfő

Szeptember 1.

Az az igazság, hogy nem aludtam túl sokat az éjjel, izgultam a lányok miatt. Dorka még előző este kijelentette a kádban, hogy ő nem szeretne iskolába menni, inkább visszamegy az oviba. Ezért kicsit tartottam a reggeli készülődéstől, de szerencsére nem volt semmi gond. Lili boldogan és büszkén cipelte az iskolatáskát, Dorka inkább ránk sózta, mert szerinte túl nehéz. Fél nyolcra mentünk a suliba, Lilit nagyon várta Dóri és Lilla is ott volt már, így Dorkának is rögtön lett helye. Attila ment Dodóval, én maradtam Lilkóval. Berendezkedtünk, aztán kisétáltunk az aulába az évnyitóra. Utána még bemehettünk elköszönni és ott kellett hagyni a kis elsőseinket.
Pankával beugrottunk igazolásért az orvoshoz, aztán leadtuk az oviba, ahol szintén volt izgulni valónk a csoportváltás miatt. Szerencsére a kisasszonyt már nagyon várta Erika néni, így ölből ölbe került át a küszöbön. Sírás szerencsére itt sem volt.
Délre már mehettünk is a nagyokért ma, így Panka sem aludt még a Lepkében.
Mindenki jól érezte magát, a lányok azt mondták, hogy mennek holnap is suliba, nekem egyelőre ez elég is.
Délután volt egy kis hiszti itthon Dorka részéről, ugyanis ő kapott házi feladatot, Lili pedig nem. Na nem kell nagy dologra gondolni, egy félbehajtott, ezáltal négy részre osztott írólapra kellett négy állatot rajzolni és a sarkába rajzolni egy házikót (házi feladat). Mindezt öt perc alatt teljesítette is a kisasszony. A hibát ott követtem el, hogy megkértem Dorkát, hogy ugyan színezze már ki. Én közben lelkesen könyvet kötöttem mellette a szobájában, ahová azért vonultunk fel, hogy ne zavarják a többiek. Dorka elkezdett zokogni, hogy ő nem csinálja meg és hogy ő rabszolga, akinek itt kell rostokolnia, (mindig megdöbbent a szókincse), amíg a többiek játszanak. Végül elkészült a mű (újabb három perc), majd önszántából még legalább negyven percet ült még mellettem és kiolvastuk/megoldottuk a fél környezet könyvet. :-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése