2014. szeptember 19., péntek

Olvasósarok II.

Berg Judit nagyon ért a gyerekek nyelvén, az én lányaimén mindenképpen. Újabb sorozatot kezdtünk olvasni, ezúttal a Lengék életébe kapcsolódtunk be. A szülinapjukra vettem meg a lányoknak és már a második rész vége felé járunk. Én is szeretem olvasni és a csajokat is leköti. Most megrendeltem a sorozat újabb tagját is.
Közben megszereztük a könyvtárból a Rumini a Datolyapartont és Galléros Fecó naplóját is, így a lengék után újabb kalandokra indulunk a Szélkirálynővel.
A nyaralásról hazafelé tartva egy szuszra olvastam el nekik A már iskolás vagyok könyvet. Gondoltam már elég nagyok hozzá és iskolakezdés előtt egy nappal aktuális is. Hát Janikovszky Évával egyelőre úgy vagyunk, hogy: ANYA EZ JÓ, CSAK NEM ÉRTEM! (by Lili), de azért jókat kacagtak rajta helyenként. Várunk vele kicsit.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése