2014. szeptember 2., kedd

Második nap a suliban

A lányok vidáman fogadtak, összeszedtünk a cuccot és elindultunk haza. Délután fokozatosan kaptam az infókat, nem akartam őket faggatni, szép lassan elmeséltek sok mindent.

- volt próba tűzriadó (ez később még fontos lesz)
- Dorkáék számoltak a golyós számolóval, jelentkezett is
-elindultak tornázni, de a tornateremben éppen a Liliék voltak, így ők az osztályban tornáztak
-az udvaron és az ebédlőben találkoztak
-Liliéknek is volt matekjuk, ők a korongokkal számoltak
-Liliékkel Dóri néni volt a napköziben is, szótagokat tapsoltak éppen, mikor mentem értük
-Lilinek a matek tetszett a legjobban

Dorkáéknál még reggel hallottam, hogy holnap ültetés lesz, Tünde néni mondta. Nem tudom, maradhat-e Lilla mellett.
Dorkáék megkapták a plusz matek gyakorlót is, amit az osztályfőnökük írt, már dolgoztak is benne.
Jövő kedden szülői lesz.

Lili mondta délután, hogy ő nem viszi a cicát már holnap az iskolába. Kérdeztem tőle, hogy másoknál sincs már, mert először arra gondoltam, hogy szégyenli, hogy ő még viszi az alvós állatkáját. NINCS, MÁR NAGYLÁNY VAGYOK, HA NEM VISZEM, JOBBAN TUDOK KONCENTRÁLNI A TANULMÁNYAIMRA.Kicsivel később azért kiderült, hogy nagyon megijedt a tűzriadókor, mert minden cuccukat bent kellett hagyni a teremben és a macsek is a táskában volt, még sírt is szegénykém, ezt már csak fürdés előtt vallotta be. Este az ágyban azt mondta, hogy nem akar holnap iskolába menni. Próbáltam megnyugtatni, hogy nem lesz semmi baj, csak ilyenkor év elején meg kell mutatni az új iskolásoknak is, hogy merre kell kimenni, ha valami történik. Mondtam, hogy most már nem lesz ilyen, úgy tűnt meg is nyugodott, elaludt szépen, de tudom, hogy napokig ezen fog aggódni, hogy mikor szólal meg megint a vészjelzés. Holnap reggel majd szólok Dóri néninek, hogy esetleg beszélgessen velük erről. Pedig olyan jól indult a dolog, és most ilyen butaság miatt elvesztette a biztonságérzetét. Annyira jó lett volna előre tudni, hogy fel tudjam készíteni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése