2014. június 14., szombat

Attila 40

A VOK-ba szerveztem a bulit, mert egy ideje emlegette, hogy kipróbálná a ketrecfocit. Külön köszönet Gyulának a segítségért!
Titokban összeszedtem a barátokat, családostól és 11-én a szülinapján átadtam a meglepetés "kupont". Szombaton Attila szülei bejöttek a csajokért és ebédig kint tartották őket a telken, hogy nyugodtan tudjak készülődni. Sütöttem kétféle pogácsát, mártogatóssal, meggyes sütit, kétféle tortát. Egy csokit a gyertyáknak és egy mézes zserbót.
Vittünk hideg italokat.
Két ketrecben játszottunk, az egyikben a nagyok, komolyan. A másikban a gyerekekkel bohóckodtunk.







Meggyújtottuk a 40 gyertyát (köszi a segítséget Veronika), a lányok elénekelték a boldog szülinapot kezdetű dalt, és átadtuk az ajándékokat. Tőlünk 20 perc sárkányrepülést kapott, ahogy Anyuéktól is, így negyven percet repkedhet a Balcsi felett.





A gyerekek nagyon élvezték, remélem a felnőttek is jól érezték magukat.





Köszönjük mindenkinek a részvételt és az ajándékot!


2 megjegyzés:

  1. Ez a repülés érdekelne, Tibinek ez nagy vágya. Merre fog repülni az urad? :))

    VálaszTörlés
  2. Balcsi felett, július 12 v. 13, majd mesélek.
    Kuponnal lőttem.
    http://veddvelem.hu/ajanlatok/3619-sarkanyrepules_budapest_kornyeken_vagy_a_balaton_felett_kedvezmenyesen

    VálaszTörlés