2014. november 11., kedd

Tragédiák sorozata

Történt Lilivel ma a suliban. Tudom, csúnya, hatásvadász cím, de ő ezt tényleg így élte meg. Táncra mentünk értük tegnap és már ott láttam, hogy le van törve, mint a bili füle. Kiderült, hogy elnevezték a két formációs csapatot, a nagyobbak lettek a Rózsácskák, az elsősök pedig az Izgő-Mozgók. Lili teljesen kész volt, hogy neki ez nem tetszik, ő is valami lányosat szeretne. Még Pankát is meglökte, amikor kifelé ki merte ejteni a száján. Hazáig dúlt-fúlt mert persze közben rászóltam, hogy nem bántunk másokat azért mert rossz a kedvünk a lakásban aztán zokogásban tört ki, hogy neki délelőtt elveszett a mandarinja, amit pakoltam neki az uzsonnás dobozba. Kérdeztem tőle, hogy nem lehet-e, hogy megette és kiment a fejéből. Na ezzel nem szereztem jó pontot, mert már Dóri nénire is meg volt sértődve, aki ugyanezt mondta délelőtt neki. Végül nagy nehezen megnyugtattam, gondolom a fáradtság is közrejátszott, de tényleg teljesen szétesett. Utána szerencsére már fel tudtam kicsit vidítani és az este nyugodtan telt...
Jaj, jaj, nehéz dolga lesz az életben ezzel a lelki alkattal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése