2014. november 2., vasárnap

Munka és futás




Amikor visszamentem a munkahelyemre már lehetett tudni, hogy előbb-utóbb kiköltözik a cég Szentendrére. Mindenki úgy gondolta, hogy inkább utóbb. Aztán nyáron a családi napon bejelentették, hogy ősszel költözünk. Költöznek, mert én ugye nem tudom vállalni. Mivel vesztenivalóm nem volt, megkérdeztem, hogy megoldható lenne-e esetemben a home office és engedélyezték. A bizonytalan napokban elhatároztam, hogy ha itthon leszek, az eddig utazásra fordított időm egy részében futni fogok. A héten végre eljutottam a megvalósításig. 
Igaz csak kétszer sikerült, de másodszorra ment a négy kilométer. Karácsonyig szeretném feltornázni hatra, a februári szülinapomig pedig a rendszeres tízre. Legalább heti háromszor négyszer.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése