2014. november 5., szerda

Szünet után

Belecsaptunk a lecsóba :-)

A csajok hétfőn úsztak Apuékkal, nekem az a szentendrei napom, késő délután érek csak haza. A hétvégén elővettük a tankönyveket, hogy leporoljuk őket egy kicsit, a szünetben bevallom, nem nyúztam őket minden nap. Most töltöttem le az olvasáshoz feladatlapot, egészen ügyesek voltak. Az a baj, hogy sokszor nem olvassák el rendesen, ismerős a szó (többször gyakoroltuk már azt az oldalt), akkor találgatnak :-)
Kedden bevásároltam karácsonyra a lányoknak és Attilának, tehát a szűkebb család kipipálva :-)
Délután tánc volt a nagyoknak, ahol kiderült, hogy december 14-én formációban versenyeznek a szakosztályi karácsonyi gálán. Bevallom, én azt hittem, hogy majd eltáncolgatnak szépen, de Laci elég komolyan veszi a dolgot. Tegnap láttam az utolsó fél órát az edzésből (ráhúztak), elég keményen nyomják. Itthon azért majd gyakorolni kell, főleg Dudussal, akinek a kéz és kartartásán úgy láttam, hogy van mit csiszolni. Elég lazán kezeli :-)
Befizettem a nevezési díjat, egyenpóló árát, tanfolyam díjat...kisebb vagyon...de a lányok lelkesek, Lili is mondta, mikor kérdeztem, hogy persze szeretne menni, hát hogyne.
Azért nem mindenben ilyen magabiztos. Tegnap este lelkesen újságolja, hogy napocskát kapott ma magatartásra (nap - felhős nap - felhő nyerhető el, viselkedés függvényében). Biztosítottam róla, hogy nagyon örülök, mire közölte, hogy pedig azt hitte felhőt fog kapni. Kicsit meglepődve kérdeztem, hogy rosszalkodott-e, de mondta, hogy nem, csak ő mindig azt hiszi, hogy felhőt fog kapni. Majd gyúrunk önbizalomra :-)
Panaszkodott továbbá, hogy nem dolgoztak eleget a suliban, ő még bírta volna, itthon is akart írást gyakorolni, de mivel későn értünk haza a tánc miatt, nagy nehezen meggyőztem, hogy mára elég lesz az olvasás is.
Dorkának este fél hétkor derült ki az üzenőjéből, hogy színházba mennek, és vinni kell két buszjegyet. Reggel próbáltunk vadászni, de már nem lehet újságosnál árulni, a posta meg csak tízkor nyit nálunk, így felugrottam a buszra és közöltem, hogy ne csukja be az ajtót, csak adjon gyorsan két jegyet és már itt sem vagyok, az iskolába kell.
Holnap fogászatra mennek, de oda külön busszal, csak pénzt kell küldeni. A héten nem sokat fognak tanulni.
Pankának tegnap volt a fényképezés az oviban, nagyon kis csini volt, Márti néni szerint mosolygott is, remélem szép képek lesznek. Továbbra is jól érzi magát a csoportban, szívesen megy, mosolygós, jó helyen van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése