2014. április 18., péntek

Programajánló

Április 19-én szombaton ugrálóvárral, csokitojás kereséssel, nyuszi-futtató versennyel, lufi hajtogatással, arcfestéssel várjuk a látogatókat. Olvasható a Fertőzug Szabadidőpark honlapján. Sajnos a délelőttünk tele van a kori és a lovaglás miatt, de szerintem délután kilátogatunk, ha még engedi az idő.

Vasárnap délutánra is van már programunk, jegyeket megvettem elővételben.
Igaz, hogy nem olyan régen voltunk Alma koncerten, de a lányok vevők rá minden mennyiségben. Csak azért vannak felháborodva, hogy Dávid miért nem került rá a plakátra...

Kicsit én is szomorú vagyok, mert a koncerttel egy időben lesz a táncház a Malom utcában, Miklóssal.

Hétfőn a locsolókat várjuk, legalábbis egyet biztosan, mert Panka kis csoporttársa bejelentkezett.

Tesóék is itthon lesznek, nyuszit tutujgatunk, nem fogunk unatkozni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése