2014. április 22., kedd

2014 Húsvét

Vasárnap már fél hétkor fent csicseregtek a nagyok, és  ahol ket gyerek ebren van, ott nem alszik sokáig a harmadik sem. Legalább sokat tudtak játszani Szofival, akinek nagyon tetszett a nyuszka, így volt dögönyzés rendesen. Közben Anyu telefonált, hogy tereljük el a csajokat az ablaktól, hogy a "nyúl" el tudja dugni az ajándékokat a fűben. A gyerekek annyira belemelegedtek a játékba, hogy nem is akartak kimenni az udvarra, hiába  győzködtük őket, így nekünk kellett véletlenül észrevenni az ablakból, hogy történt valami a kertben. Volt nagy öröm, mert megérkeztek a vágyott joghurtbabák is, sok minden más mellett.
Amíg a csajok az ajándékokat bontogatták, én elkezdtem készíteni a sütiket a locsolóknak, aztán együtt megfestettük a tojásokat. Ebédre Attila szüleihez mentünk, ahová természetesen vinni kellett Bogyót is, aminek én nem örültem, lévén, hogy még nem kapta meg az oltást, és nem is szobatiszta, de a többség leszavazott.







Délután a Köfém sportcsarnokba mentünk a Riska fesztiválra. A lányok nagyon élvezték, jó volt az Alma koncert, első sorban csápoltak, táncoltak. Aztán ugráltak egy csomót a játszóvárakon. Ettek túrórudit, vigyorogtak egész végig. Negyed órásak voltak a játszós részen az alkalmak és kicsit féltem, hogy mi lesz, ha ki kell menni, de mindig meg tudnak lepni, mert egy szó nélkül húzták a cipőt, mikor szóltam, hogy lejárt az időnk. Az utolsó körre érdemes volt befizetni, mert ahogy gondoltam a végén már nem hajtották ki a gyerekeket és közel fél órát tomboltak hazaindulás előtt.





első sorból

élvezték nagyon - sokadszorra is

Nád a házam teteje - Riskákkal


Hétfőn reggel így vártuk a locsolókat. Igazából a családon kívül csak ketten voltak, Pannika csoporttársa a Tomi és barátaink kisfia Lackó. Tomika kb. háromszor kergette végig a lakáson Panyót, mire hagyta magát meglocsolni, mert szégyenlősködött a szentem :-) A nagyok viszont profik voltak, még a verset is elmondták, amit tanultunk. 

Köszönöm, hogy köszöntöttél,
Rózsavízzel megöntöztél, 
Én is köszöntelek Téged,
Tojás lesz a fizetséged.






répaföld

Franciasalátával töltött "répa"

Répatorta

készültünk a locsolóknak is meglepetéssel

hímes tojás




A locsolkodás után a négy csaj még játszott egy jót a kinect-tel, nagyon élvezték.
Anyuéknál ebédeltünk, aztán Szofiék sajnos hazaindultak. Mi elvittük a csajokat a Rió2-re, Dorkának és Panyónak ez volt az első mozis élménye. Nagyon tetszett nekik.
Utána kisütött a nap, így sétáltunk egy nagyot a belvárosban, kúttól-kútig, szökőkúttól-szökőkútig, alig tudtam lebeszélni az aprónépet, hogy belemásszanak a vízbe. Kaptak fagyit is, jó nagy adagot, amit nem is bírtak megenni végül.
Attila még elvitte Dorkát és Pannit a Haleszba játszóterezni egyet. Lilivel addig összerántottuk kicsit a lakást.
Hamar fürödtünk és volt aki már a meseolvasás alatt elaludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése