2014. április 7., hétfő

Lili megsértődött

mert csütörtöktől elmentem dolgozni és őt a mama gondjaira bíztam. Nem is nagyon szólt szegény mamához, főleg pénteken. Szerencsére rohamosan javult az állapota, csütörtökön még volt egy kis hőemelkedése, de pénteken már semmi.
Mondjuk az furcsa volt, hogy szerdán a doktornő simán kiírta csütörtöktől. Azért én szóltam az oviban, hogy még maradunk egy kicsit, nem szeretném, ha összeszedne valami mást, amíg nem erősödik meg. A csoportban is csak 14-en vannak, sok a vírusos megbetegedés.
Szerdán 11-re kellett menni az orvoshoz, így a többieket is elhoztuk ebéd után. Játszottunk az udvaron, készítettünk cserépből húsvéti nyuszikat.
Dorkával elmentem az okoskodóba, jól érezte magát egyedül is.
Pénteken Dorkát és Pannit elvittem az usziba, most jön Dodó úszásneme, elkezdték a mell lábtempót szárazon és vízen is gyakorolni.
Szombaton reggel korizni mentünk, ide már Lilkót is vittük, jó volt nagyon. Panka is átkerült a nagyok csoportjába és nagyon ügyes volt. Kori után bevásároltunk, aztán a kertben tettünk-vettünk a csajokkal. Elmentünk a Béla úti virágboltba is, eszméletlenül szép dolgaik vannak. Csajok motorral jöttek, én meg edzőcipőt húztam és futottam mellettük/utánuk. Hazafelé mondjuk izgalmas volt, mert egy kosár + egy szatyor virág és palánta volt nálam :-)
Délután ismét a kertben voltunk négyig, aztán a kádba dugtam őket, mert olyan szutykosak voltak és estig pizsiben játszottunk. Kártyáztunk, társasoztunk.
Vasárnap reggel jóó korán indították a napot a csajok, már hatkor kukorékoltak.
Volt egy kis mese, amíg mi is magunkhoz tértünk, aztán irány az udvar. Anyuékkal mentek lovagolni, mi addig megcéloztuk a Baumaxot és vásároltunk még néhány apróságot az ültetéshez.
Ebéd Attila szüleinél, aztán siettünk haza, hogy befejezzük a kerti munkát. A lányok lelkesen segédkeztek. Érzésem szerint néha túlságosan is, de eddig úgy néz ki, hogy minden növény túlélte a lelkesedést. Ha minden jól megy, lesz egy kis saját eper, paradicsom, paprika, padlizsán.
Panka szombat délután óta tüsszög, vasárnap már köhögött is, így ő a mamánál kezdi a hetet.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése