2014. február 24., hétfő

Megpróbálom felvenni a fonalat

Ugyanis a múlt héten kicsit elvesztettem a kapcsolatot a külvilággal. Elkapott valami gyomorvírus, így csütörtökig csak az alapfunkciók működtek rajtam. Ettől persze vígan dolgoztam, hoztam-vittem a gyerekeket ahonnan és ahová kellett, kapott enni is a család, sőt tiszta ruhánk is volt, de ezen felül nem sok mindenre futotta. Kedden reggel egészen komolyan gondolkodtam rajta, hogy el merjek-e indulni, de millió dolgom volt, így mentem.
Hétfőn usziban voltak a csajok, Panyó is egészen sokáig vizezett, nagyon boldog ettől.
Kedden jutott egy kis pihenés, az ovis tánc után otthon tettünk-vettünk nyugiban. Gyerekek sokat rajzolnak, alkotnak mostanában, egész komoly kis remekművek születnek. Játszottunk még a Varázskuckós játékokkal is.
A szerdai nap egészségesen is kihívás lett volna, ovi után ugyanis az Okoskodóra mentünk. Pankát átadtam Apunak a munkahelye környékén, a lányok bementek a foglalkozásra, addig bevásároltam. Az óra végére megérkezett Attila is. Dorkát átadtuk Áginak, aki hazaszállította anyuékhoz, mi pedig indultunk Balatonfüredre, Lili lézerakupunktúra kezelésére. Még jó, hogy már csak három-négy hetente kell menni, mert minden héten sok lenne és sajnos csak szerdán lehet délután menni. Negyed tízre értünk haza, szerencsére Anyu az itthoniakat nagyon szépen lefektette. Lilkó elaludt Fehérvár határában, de viszonylag könnyen ébredt és hamar le tudtam tenni őt is, de azért nagyon fárasztó neki egy ilyen út.
Csütörtökön szerencsére ismét pihis nap következett, nem is nagyon csináltunk semmi mást.
Pénteken uszi, ügyesek voltak, jól el is fáradtak.
Szombaton reggel Pankát anyuéknál hagytuk és mentünk korizni. Nagyon jó kis órák volt, gyerekek is élvezték és én is sokat tanultam. Nem mondom, hogy már teljesen magabiztos vagyok a jégen, de három óra alatt egészen sokat fejlődtem.
Anyuéknál ebédeltünk, a gyerekek meglepően jól, hiába, a mozgás csodákat tesz. Ebéd után gyorsan lefektettem mindenkit, mert háromra Borka szülinapjára voltunk hivatalosak. Az ikrek persze nem aludtak el, de Pankát úgy kellett végül ébresztenem. Panka és Lili nagyon jól érezték magukat, szegény Dorka elég sok mindenből ki volt hagyva. Otthon is sokat panaszkodik mostanában, hogy őt mindig elküldni a Borka, nem játszhat ott, ahol ők, eddig hittem is, meg nem is,de most láttam a saját szememmel.
Borka rajzolt mindenkinek egy kis rajzot a kezére csillámos filctollal, kivéve Dorkának. Persze megmagyarázták, hogy már kevés van benne és Dorkának nem jut, de nagyon rosszul esett neki, amit meg is értek. Kihagyták bizonyos játékokból is, így szegénykém kicsit felemásan érezte magát, nagyon sajnáltam.
Ebből a szempontból is jó lesz a külön osztály, hogy mindenkinek "saját jogon" lesz barátnője és nem fogják zavarni egymás köreit.

Vasárnap délelőtt nekiestünk a lakásnak és próbáltunk úrrá lenni a káoszon, délután Attila szüleinél lazítottunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése