2014. február 13., csütörtök

Okoskodó

Szerdán a nagyokat a Varázskuckó Játékboltban hagytuk Pannival egy órára, addig mi bevásároltunk. Okoskodó foglalkozáson voltak, egy órán keresztül fejlesztő játékokkal játszottak, nagyon jó volt nekik. Kicsit féltem, hogy nem mennek majd be egyedül a foglalkozásra, de nagyon édesek voltak, pedig mi értünk oda először. Mártit egyszer látták a Hetedhét Játékmúzeumban, gondolom ez is segített, és meg is beszéltük előre. Azért féltem, hogy Lili ragaszkodik majd a jelenlétemhez, de nagyon talpraesetten beballagott a különterembe. Nagyon jól érezték magukat, mondták, hogy jöhetünk legközelebb. Mindenki választhatott egy társasjátékot, amit hazahozhatott egy hétre. Házi feladatként meg kell tanítaniuk a családot játszani az általuk választott játékkal. Tegnap is, ma is délután bőszen "írtuk a leckét". Lili Dobble-t választott, Dorka pedig Penguins on Ice-t. Mindkettő nagyon jó, bár utóbbit csak egyedül lehet játszani, a többiek csak szurkolnak. Márti szerint mind a ketten nagyon ügyesek voltak, de Lili kicsit csendes. Én rettenetesen büszke vagyok rá, hogy egyáltalán bement és jól érezte magát, a többi meg majd alakul. Jövő héten beszélgetősebb foglalkozás lesz, kíváncsi leszek. Kicsit olyan iskola előkészítőnek szántam, fejlődik a logikai képességük, figyelni kell egy órán keresztül, ki kell várni amíg a többieken van a sor.

A foglalkozások miatt az úszás átkerült hétfő-péntekre, ami nem is baj, mert kicsit távolabb van egymástól a két alkalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése