2015. április 26., vasárnap

Zsúfolt hétvége

A hét vége felé megkaptam Lilustól az első saját kezűleg írt anyák napi meghívóját. A gyöngybetűivel. Nem kicsit érzékenyültem el, szóval jövő hét szerdán százas papírzsepivel indulok útnak.


Lili péntek este lelkesen mesélte, hogy Dorkát bevették a fiúk a játékba királylánynak. M. a király, Dorka a királylány, D. az udvari bolond, A. és Á. a lovagok. Úgy megnézném őket :-)

A hétvége kicsit kaotikusra sikeredett, főleg miattam. Pénteken nyolcig suli, teszttel együtt. Szombaton háromig suli, utána elrohantunk felvenni a rajtszámomat és egy kicsit játszottam a gyerekekkel. Hétre a suliba kellett volna mennünk tanár-szülő bálra. Kicsit elkéstünk, de nem maradtunk le semmiről. Dorka osztályfőnökével és pár osztálytárs szülővel tudtunk váltani pár szót, de olyan hangos volt a zene, hogy nem igazán lehetett sajnos beszélgetni. Na és a zene nem igazán a mi műfajunk volt, azért táncolgattunk kicsit, de jövőre kihagyjuk szerintem.
Másnap egyedül indultam a versenyközpont felé, mert a csajok még nem voltak készen, anyu még akkor sütötte nekik a palacsintát, ráadásul lovagolni is menniük kellett.
A verseny jó volt, bár nem futottam nagyot, de ugye nem is volt tervben. Az első kör vége felé elkezdett fájni a jobb térdem és húzódni a seb, nem volt vészes, de kellemetlen. Borzasztóan meleg volt, nem esett jól a szervezetemnek, főleg a bál után némileg kialvatlanul. Igyekeztem rendesen frissíteni és élvezni, amennyire lehet. Ami nem volt nehéz, mert jó volt a hangulat, sokan szurkoltak és élmény volt azokon az utakon futni, ahol annyit járunk egyébként is. Ahol az ikerbabakocsival koptattuk az aszfaltot vagy kismotoron száguldoztak a csajok.
Örültem a végének, de ha nagyon muszáj lett volna, bennem lett volna még az a hetes.
14 km 1:33:01
Rajt

Első körös
Érem
Köszönöm  a családnak, hogy menedzselték a hétvégét nélkülem! 
Jó lesz most ez a három nap pihi, ráadásul csütörtökön már szabin leszek, Liliékkel megyek színházba délelőtt.
Unatkozni mondjuk most sem fogunk, lesz sportmajális, ahol a lányok elvileg felvonulnak a kosársulival, jönnek Esztiék, vasárnap szülinapi buliba vagyunk hivatalosak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése