2013. december 9., hétfő

Utolsó Delfines úszás, ovis fotózás, Almaszósz műsorfüzet

A lányok Anyu ovijával végigjártak egy tíz alkalmas ovis úszásoktatást. Ennek volt ma a lezárása. Vettem ki egy nap szabit, hogy meg tudjam őket nézni, készítettem pár képet az ovisokról is.
Lili nagyon ügyes volt, Dorkának nehezebben megy a kar és lábtempó összehangolása és a gyors lábtempóba is bele-belerúg egy-egy mell lábtempóval. Majd Móni rendbe teszi neki délutánonként.











Az uszi után elmentek Anyuval az oviba, én pedig próbáltam elintézni pár dolgot, sajnos lényegesen kevesebbet sikerült, mint amennyit elterveztem. Voltam fogadó órán is az ikreknél, tulajdonképpen minden rendben van velük, iskolaérettek. Dorkának a figyelem megtartása lesz a feladat, ill. vissza kell majd fognia magát, hogy ne kotyogjon bele mindenbe. Lilinek pedig ezt a görcsösségét kell oldni. Tökéletesen egyet értettem az óvónénikkel, nagyon pontosan látják a gyerekeimet, tényleg jó helyen vannak a Lepke csoportban.
Beszereztem még pár karácsonyi ajándékot, szinte minden megvan már.
Voltam bent a kedvenc kreatív boltomban, ahol nem felejtettek el és jólesően kedvesek voltak velem.
Feltöltöttem a Fogtündér raktárát :-)
Készen lettek az ovis képek is, egészen helyesek lettek.











Büszkélkedek kicsit Dorkával. Megérkezett az Almaszószos műsorfüzet, köszönjük szépen a Magyar Színháznak. 


1 megjegyzés: