2013. december 3., kedd

Karácsonyi készülődés a Lepke csoportban

Hétfőn háromkor az ikreknél készülődtünk a karácsonyra. Én kicsit kómásan, mert éjjel egykor fejeztem be a sünik gyártását, amit a lányoknak ígértem a délutáni foglalkozásra.

Nagyon aranyos dolgokat készítettünk, spatula angyalkát, képeslapot, tésztaangyalt és szegfűszeges narancsot. Panyót is átvittem, de szerencsére egészen sokáig lekötötték az új könyvek, így tudtam a nagyokkal alkotni, a végén pedig a kicsi is készített egy képeslapot.
Az óvónénik készültek nekünk egy meglepetés dallal és sütöttek a gyerekekkel mézeskalácsot.


Pankát este piszkálták a lányok és berohant a fürdőbe hangosan zokogva. Lili utána ment, vigasztalta, bohóckodott neki. Végül jönnek elő, Panni sírva-röhög. Potyognak a könnyei is. ANYA NÉZD, SÍROK IS MEG NEVETEK IS. JÖN KI BELŐLEM A NEVETÉS IS.

A hétre kicsit betábláztuk magunkat.
Szerdán a Kossuth suliban várják a leendő elsősöket
Pénteken Mikulás az ÉMI-nél, háromtól, öttől úszás, ha hazaérünk
Szombaton táncház
Vasárnap délelőtt Hetedhét adventi készülődés, délután cirkusz, este Gájer Bálint koncert a városban
Megint nem fogunk unatkozni.

Ma nyomda volt az adventi naptárban, Attila nem örült, kicsit nehéz volt az elmélyülten nyomdázó gyerekeket összekészíteni reggel. Holnap faragó lesz :-D
Úgy fáj a szívem, hogy nem látom őket bontogatni reggelente...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése