2013. december 15., vasárnap

Harmadik adventi hétvége

Szombaton reggel nagy legózásba kezdtünk. A lovastáborral és a két adventi naptárral már egész helyes kis város építhető, szeretnek vele játszani a csajok.



Tizenegyre mentek lovagolni a csajok Anyuékkal, én meg kicsit rendbe szedtem a lakást, már nagyon ráfért, hét közben egyszerűen nincs időm semmire, maximum egy-egy porszívózásra, ha már nagyon aktuális. Délután Pankát elaltattam, ikrek Anyáéknál játszottak kicsit. Nagyon nehezen alszik már el a kisasszony, nem akar lemaradni semmiről. Egy dolog van, ami beválik, a hinta.
Ébredés után, a csajokkal kiegészülve folytatódott a Mikulás a lovastanyán többfelvonásos legómese. Aztán lassan készítenem kellett a csajokat, indultak Anyuékkal a Kákics táncházba. Mi nem tudtunk most velük menni, más programunk volt, Győrbe készültünk. Mondhatom, hogy szokásos decemberi programunkra a Boogie fesztiválra.  Eszméletlen volt, főleg, hogy első sorban ültünk, pont Balázs zongorája mögött, néha tátott szájjal néztem a kezét. Szép leszek a koncertfelvételen :-). Utána beültünk még az ilyenkor szokásos mekis beszélgetésre, aztán indultunk hazafelé, nem maradtunk a táncos bulira, mert Attila fáradt volt.
A lányok Anyuéknál aludtak, így reggel volt egy kis nyugi, persze nem sokáig. Mikor átmentem a csajokért még a reggeli mesét nézték, mondtam Anyunak, hogy szóljon, ha vége és jövök értük. Dorka és Panni végül jöttek, de Lili be akart fejezni még valamit, így átjöttem a többiekkel. Persze nem szóltak, hogy vége és Lilkó teljesen megsértődve jött haza, hogy otthagytam. Olyan hisztibe hergelte magát, hogy fel kellett vinnem a szobájába és mondtam neki, hogy nem jöhet velünk a Hetedhét Játékmúzeumba. Dorkával és Pannival indultunk el végül, mert muszáj megfogni valahol Lilit és sajnos én sem vagyok következetes, mert mindig megsajnálom a végére. Most erős voltam és hármasban mentünk. Közben meg a szívem szakadt meg érte, főleg mikor felhívott és zokogott a telefonba, hogy ő is szeretne utánunk jönni és többet nem csinál ilyet. Sajnáltam, de erős maradtam és Dorkáékkal alkottunk csak. Ilyen kerámia szépségeket festettek.



Ott volt Levi is
A végén persze játékra is jutott idő

Attila szüleinél ebédeltünk, aztán Attilával megszöktünk egy kis bevásárlásra, végül pedig a délutáni adventi műsorra mentünk a városba. A Mits család volt a színpadon és nagyon szuper kis gyerekműsort adtak.
 Erdő szélén házikó
 A színpadon is

Panka odafelé elaludt, így az első húsz percet a vállunkon aludta végig. Kicsit kába volt egy darabig még ébredés után is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése