2013. december 2., hétfő

Advent első vasárnapja

Reggel volt öröm, amikor lejöttek és meglátták az adventi naptárakat az ablakokban. Még nincsen teljesen feltöltve, csak kilencedikéig, így is alig győzöm elhessegetni őket onnan.
Tízre mentünk a Hetedhét Játékmúzeumba, ahová bérletünk van a 2013-14 év programjaira, így az adventi készülődésre is. Tavaly is remek programok voltak, idén rávettem Attilát is, hogy jöjjön el velünk. Azt hiszem többször nem jön, ugyanis ma lovacskákat varrtunk. A gyerekek persze nem sokáig ténykedtek, hamar eltűntek a játékok között, még Lili volt a legkitartóbb, egészen ügyesen öltögetett. Panka lovát az apja varrta, a másik kettővel én küzdöttem meg.


Attila szüleinél ebédeltünk, délután még terveztem a csajokkal egy belvárosi túrát. Panka végül inkább hazament Attilával, mert kihagyta a délutáni alvást és fáradt volt, így kettesben csavarogtunk a lányokkal. Megnéztük a kirakatokat,
 a bódékat, a Püspöki Palota udvarát,
a színpadon gyerekeknek szóló műsor volt az Országalmánál, így végül a kötelező kürtős kalács megvásárlása után ott ragadtunk le. Bűvész is volt, a lányoknak nagyon tetszett.
A végén a Krampusz még meg is énekeltette az aprónépet, így a színpadon is jártak. Ez Dorkától nem meglepő, mert már tavaly is szerepelt, ő imádja az ilyesmit, de idén először Lili is fel mert menni és jól is érezte magát.




Utána pedig nagyon büszke volt magára, hogy megtette. Mind a ketten szépen hangosan be is mutatkoztak, aranyosak voltak.
A végén kaptak forró csokit, nekem pedig lecsúszott egy kis forralt bor, persze kizárólag a hidegre való tekintettel. Attila hatkor fél hétkor telefonált, hogy lefekteti Pankát, mert mindjárt elalszik, ezért nagyon meglepődtünk, amikor suttogva, lábujjhegyen beóvakodtunk a lakásba és Panni a nappali közepén ugrált.

Szombaton Anyuékkal mentek lovagolni és utána Jánossomorjára Esztiékhez. Így délután bevásároltunk, takarítottam és megpucoltam az ablakokat, mert nem akartam úgy feltenni az adventi naptárakat, hogy csupa kosz. Mire megjöttek a csajok, már csak a tiszta függönyöket kellett visszaakasztani.
Még délelőtt rajzoltak a télapónak. Meg vannak örülve a Jojo nyusziért, amit már most tudok, hogy nem fognak megkapni, mert egyrészt nagyok már hozzá, másrészt Attila kipróbálta az Auchanban, és amikor meghallotta a hangját, közölte, hogy kizárt dolog, neki ebből a fajta játékból bőven elég volt a Sütifaló bödön. Viszont a lányok meg vannak róla győződve, hogy mivel megírták a télapónak, meg is fogják kapni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése