2013. december 13., péntek

Keddtől péntekig

Rohannak a napok és velük mi is, nagyon várom már a Karácsonyt. Egyrészt, mert már nagyon nehezen bírom, hogy ne adjam oda az ajándékokat :-). Másrészt jó lesz az a kis nyugi, pihenés mindenkinek.
Kedden ovi után sütit sütöttünk a csajokkal, vettem egy új formát, kipróbáltuk. Nem az igazi, mert nehéz kiszedni a formából, főleg a csajoknak, de azért megküzdöttünk vele.

Szerdán usziba rohantunk ovi után, Pankának jó napja volt, mert ott volt Móni kislánya és így Panka szinte végig vízben volt, nagyon helyesek voltak együtt. Jól elfáradtak, itthon Dorka összekapott valamin Pannival és felment a szobájába duzzogni. Mikor pár perc múlva felküldtem érte Lilit, azzal jött le, hogy betakargatta és lekapcsolta a villanyt, mert alszik. Így Dodi kihagyta a vacsit és a fürdést is, még jó, hogy az usziban lezuhanyoztak.
Másnap mondtam neki, hogy Te aztán jól elaludtál az este. ÉS NEM IS VACSORÁZTAM?!?!

Csütörtökön Lili pszichológusához kellett mennem, előtte volt egy kis időm, megvettem a cserepeket, búzát és még pár apróságot a karácsonyi készülődéshez. A lányokért Attila Anyukája ment az oviba. Este még megfestettük a cserepeket, száradás után át is lakkoztam.

Pénteken ismét uszodás nap, megint nem kellett este sokáig altatnom senkit. Miután hazaértünk elültettük a Luca búzát.





Dorka újabb hódolót szerzett, ajándékot is kapott :-)

Ezt pedig még a múlt héten készítette neki Ádi.


Apu nagy meglepetést okozott a lányoknak a héten, azóta új színnel gazdagodott a lovaglós játék itthon.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése