2013. november 28., csütörtök

Vége a hétnek

Legalábbis számunkra, mert holnapra szabadságot vettünk ki a lányokkal és csajos napot tartunk. Színházba megyünk és csavargunk egy kicsit a városban, remélem nem lesz nagyon hideg.
Délutánra azért marad egy kis "munka" is, ugyanis az uszit nem hagyjuk ki.
Tegnap Pankáéknál adventi készülődés volt a csoportban, kicsit furcsa volt nekem, mindenki csinálta a kis dolgát - három asztalnál lehetett ügyeskedni - aztán egyszer csak elindultak haza, így mivel uszodás nap volt mi is leléptünk. A Lepkében valahogy hangulatosabb szokott lenni a dolog, persze lehet, hogy csak azért, mert összeszokottabb társaság, de ott pl. a végén együtt énekelünk, ami keretet ad a dolognak. Viszont nagyon kis kreatív dolgokat találtak ki az óvónénik.

Ádi ma nagyon édes volt, mert külön kijött, mikor jöttünk haza és köszönt Dorkának, aki odament és megsimogatta a fejét. Szép is ez az ovis szerelem!

Lilusnak megint kipottyant egy foga az oviban, már ötnél tart. Így ma megint fel kell öltenem a tündérszárnyaimat.
 Féltem is, hogy Dorka szomorú lesz, mert a legutóbbinál morgott, hogy bezzeg neki még csak kettő esett ki és nem igazság, de szerencsére most nem került szóba a dolog. Anyósommal viszont beszélnem kell, mert ahányszor viszi Lilit a pszichológushoz reggel, annyiszor vesz neki valamit. Hol Barbie újságot, hol kis zacskós legót (ma ráadásul olyat, amit a mikulás fog hozni Panninak) és a többiek igazságtalannak érzik. Szerintem joggal.

Este lefekvéskor Dorka fogta magát és betette a szájába a fogszabályozót, amit már hónapok óta nem használtunk, mert állandóan hisztizett és amint kitettem a lábam a szobából kivette. Totál ledöbbenve kérdeztem tőle, hogy mit csinál, mire közölte velem: HOGY SZÉP LEGYEN A FOGAM!
Csak annyit mondanék, hogy Hajrá, Ádi!


Képeket gugliztam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése