2023. szeptember 2., szombat

Szeptembert

írunk. Ahogy nőnek a lányok, egyre gyorsabban röppen el a nyár. Idén tényleg sok mókában volt részünk, főleg az augusztus volt sűrű, raktároztunk a vidám, napsütéses pillanatokból az előttünk álló hűvösebb napokra.

Szombaton megnéztük a táborzáró gálát - klassz volt - aztán robogtunk is tovább Badacsonytomaj felé, ahol a következő pár napot töltöttük. A ház csodás helyen van és igazán természetközeli. Láttunk rókát, őzikét a szőlőtőkék között és reggelente az ablak alatt lévő diófa lepotyogott terméset ropogtatták a vadmalacok.

Csocsóztunk, bilárdoztunk, társasoztunk, sok zenét hallgattunk.

Vasárnap és hétfőn még igazi strandidő volt, így a badacsonytomaji strandon pancsoltunk.

Hétfőn délelőtt Siófokra autóztunk, mert Panni szülinapi motorcsónakos kuponját fel kellett használni. Klassz volt, de jobb lett volna, ha itt próbáljuk először és nem Montenegróban, mert azért a tengeren menőbb a hullámzás miatt. A kapitány amúgy mindent megtett, többször átszáguldottunk a saját hullámainkon és nyomta is neki rendesen. A csajokat kiültette a csónak elejébe, Lili pedig még vezethetett is.

Hétfőn éjszaka aztán nagy vihar vetett véget a strandidőnek.
Kedden kora délután Attilával és Dorkával kirándultunk egyet, nagyon szép a környék.

A többiek inkább olvastak, jó döntésnek bizonyult, hogy pénteken még elrohantam otthon a könyvtárba az időjárás előrejelzést megnézve. Egyébként azt hittem, többet leszünk bezárva, de végül teljesen klassz idő volt, jutott strand és kiránduló idő is, egy este volt, mikor házhoz kellett rendelnünk a vacsorát, mert pont mikor elindultunk volna, olyan égszakadás volt, hogy nem tudtunk kilépni az ajtón.

Szerdán a sümegi vár volt a cél, bejártunk keresztül-kasul, néztünk bábszínázat, a Kiskakas gyémánt félkrajcárja ment, meglepően jó volt, a csajok nagyon élvezték, főleg a kicsik bekiabálását.

Kezdetben pulcsis idő volt, de mire Tapolcára értünk, visszatért a nyár. Lili kívánságára etettünk halat a Malom-tónál, csónakáztunk a barlangban, előtte végéghallgattuk az előadást, tanuljunk is valamit.

Csütörtökön már csomagoltunk délelőtt, aztán négyesben elugrottunk megnézni a Salföld Majort, Lilinek nem volt kedve hozzá. Lovaskocsiztunk, csajoknak VIP helye volt a bakon. Megnéztük az ősi magyar állatfajtákat. Kiderült, hogy az állatsimogatóból nem lehett kinőni :-)

Fél hatkor hagytuk el a szállást és indultunk hazafelé, legalábbis a csajok így tudták. Mikor jobbra kanyarodtunk a Balatonakarattya táblánál, akkor jöttek rá, hogy nem otthon vagyunk. Itt még megmagyaráztam, hogy itt fogunk vacsorázni a Peter's-ben. Akkor buktam le teljesen, mikor a foglalt asztalunkra ki volt írva, hogy tíz fő.
Előre lebeszéltem, hogy vihetjük a tortát, kaptunk kést hozzá, szuper helyszín volt a 16. ikerszülinapnak. Az meg hab volt a tortán, hogy pont olyan koncert volt aznap este, amit a csajok szeretnek, ismernek.
A tortákat egyébként Badacsonytomajon rendeltem a La Téne Desszertműhelyben, jó szívvel ajánlom őket. Az egyik mentes volt, málna-csoki, a másik karamell-mogyoró, mindkettő isteni finom.

Köszönjük a Zelei családnak, valamint Ádámnak és Lalának, hogy a csajokkal ünnepeltek!

Az esti buli miatt a reggeli ébredés kicsit nehezen ment szeptember elsején, de megugrottuk. Mivel a csajok két hete nem voltak itthon én egész nap mostam és kicsit örültem, hogy a két tópartisnak matrózban kellett menni, mert így csak egy hétköznapi tiszta szettet kellett biztosítani Lilinek :-)

Délután a szokásos könyvcsomagolás volt a program, meglepően kevés könyv volt idén, egyedül Dorka hozott nagyobb mennyiséget, a többiek gyanúsak nekem...

Délután Krisztinél voltunk, mindhárom csaj haja megigazítva, felfrissítve, Panninak egy kisebb pulikutya kijött volna a vágott/ritkított hajából.
Pannus még egy kis fodrász oktatást is kapott és Lilin gyakorolt :-) (szerintem mondjuk Kriszti örül, hogy nem járunk gyakrabban )

Hétfőtől beindul a verkli, az idei év nagyon kemény lesz a csajoknak, nagy tervekkel, főleg sport fronton.
Edzés még nincs hétvégén, de stúdió már lesz, Laláék bejelentik az új projekteket, csajok izgatottan várják.