2023. május 7., vasárnap

Panka 13

 avagy villásreggeli tortával.

Vasárnapra esett Panka szülinapja, de mivel délután csoprtos óra van, kicsit szokatlan megoldást kellett választani az ünneplésre. Első szülinapi villásreggeli volt nálunk. 

Készítettem hidegtálat (sonka, kolbász, felvágottak)

Volt mártogatós zöldségekkel (tonhalkrém, fokhagymás-joghurtos-sajtos)

Tálcára került bruschetta avokádó és tonhalkrémmel

Készült sajttál, főztem tojást

Attila sütött mini kolbászkákat grillen

Vettünk reggel mindenféle finom pékárut

Volt buborék goffri többféle édességgel és tejszínhabbal feltétként

Készült muffin és az ünnepelt kérésére vörösbársony torta


Panka nem tudott róla, persze ki kelt fel hét órakor a nagy napon, mikor még csak a díszítés közepén tartottam? 

Fél nyolcra aztán némileg meglepő módon fent volt minden gyerek, ami nem volt baj tekintve, hogy bár fél ötrkor keltem, némileg el voltam maradva az ütemtervtől. A vendégeket fél tízre vártuk, csajok segítettek a díszítésben, terítésben.

Sok szép ajándékot kapott Pannus, köszönjük mindenkinek, aki itt volt.







Anyák napja is pont erre a napra esett, köszöntöttük a mamákat, én is kaptam meglepit a csajoktól.

Anyunak ezt csináltattuk:


Este még meccsen is voltunk, de mindek, megint kikapott a csapat, most már semmi nem ment meg a kieséstől szerintem. Meg is érdemlik a fiúk, mindent megtettek érte az utóbbi időben.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése