2023. május 10., szerda

Ahhoz képest

 hogy Panka úgy várta az érettségi szünetet, mint a messiást, már első nap hétkor kelt és háromnegyed nyolckor már a Kossuthos kidobó előtt álltunk sorban az autóval - ó régi szép idők. Három órára beült a régi osztályával, örültek neki, jól érezte magát. Dorka is bent volt ugyanennyit, Lili később ment, csak délre jött.

Héfőn kedden én is szabadságon voltam, Amíg ők suliztak, megpucoltam lent az összes ablakot, már nagyon ráfért, takarítottam. Ebéd után társasoztunk, olvasgattunk kint a kertben, napoztunk.  Délután végre görkori edzésük volt a Bregyóban (az első az eső miatt maradt el, a második meg pont az ünnepre esett)., mi is kimentünk kicsit mozogni velük. Kedden Attila is itthon volt és elmentünk Veszprémbe az állatkertbe. Szeretem, mert olyan szép zöld, mondjuk Nyíregyháza a kedvenc, ha állatkertről van szó, de az kicsit messze van. 

Szép időnk volt, csajok megetették, akit lehetett.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése