2022. december 4., vasárnap

Hivatalosan

 is Tópartisok lettek a gyerekek. Mármint az a kettő, aki oda jár :-). Jól érezték magukat a héten, igyekeztünk minden beöltözős napon teljesíteni a feladatot. Dorka visszakapta a szamárnaplóját, a legtöbb fekete pontot azért kapta, mert nem szereti a nutellát.

Viszont ugyanezért kapott egy pirosat is, volt egy végzős, aki szintén nem. Ezt nagy lelkesen mesélte a többieknek, mire Panka : " ő is fura".

Vásárolni voltam velük péntek délután, egy élmény volt :-). Amúgy tényleg, jót beszélgettünk közben, sokat nevettünk és meg is vettünk mindent amit akartunk, meg az is, amit én nem feltétlenül.

Lili év végén az első buliba megy nélkülünk, mármint igazi szilveszteri buliba, egy új osztálytárshoz, akit én nem is ismerek. Emiatt volt bennem egy kis para, ami szerinte tök ciki, de mondtam neki, hogy beszéljünk majd róla, ha ő is anyuka lesz. Erre mondta Panni, hogy ő tök laza lesz. Na ja, én is így indultam neki :-). Mindenesetre írtam anyukának facen, tudnak a buliról, várják őket szeretettel, lesz pontos címem (mert persze ráadásul vidéken lesz), szóval igyekszem laza és jófej lenni...

Szombaton Győrbe mentünk Boogie Fesztre, idén is szuper volt, annyira szeretem, hogy igazi zenészek vannak, profik abban amit csinálnak. Szuper vendégeket hív minden évben Balázs, ráadásul idén a meglepetés vendég régi ismerős volt, és a műsor után pár percet tudtunk is beszélgetni, ezer éve nem láttuk.




Megnéztük a karácsonyi vásárt is, ittunk egy forralt eper bort. 






Petiékkel mentünk, lányok ezalatt Annánál bandáztak, onnan is mentek vasárnap énekórára. Sajnos nekem vasárnap délután már dolgoznom kellett, de azért legalább volt egy kis igazi kikapcsolódás a hétvégén.

Kaptam Győrben klassz sütipecsétet, reggel ki is próbáltam gyorsan.


Holnap Pankáék osztálya adja az adventi műsort a suliban, lesz egy pici szólórésze, be van rottyantva rendesen, hogy az egész suli előtt kell énekelnie. Mondtam neki, hogy szuper lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése