2022. december 17., szombat

Utolsó hétvége

Karácsony előtt. Eljuttottam végre vásárolni, pár dolgot már rendeltem korábban, de elég csehül álltam ajándékok dolgában. Ma szinte mindent meg tudtam venni tesóm gyerekeinek, és a maradékra is van ötletem, súgott Eszti. Mindenhol rengetegen voltak, de kellemes meglepetésre csupa normális, kedves emberrel találkoztam. Pankusszal végre nekiálltunk az olvasónaplónak, a könyvet (Berg Judit: Őrzők) már korábban kiolvastuk, csak egyszerűen nem volt ideje nekifogni. Igy lapzártához leadáshoz közel kénytelen volt nekikezdeni. Kicsit átbeszéltük az elején, hogyan kellene nekiállni és önállóan dolgozik. Délután mennek közkorizni, nem volt elég a három és fél óra reggeli edzés. Holnap nekikezdek a takarításnak, ablakpucolásnak. Úgy néz ki, hogy már csak hétfőn kell dolgoznom, aznap még Attila is megy. Kedden fát vásárolunk, a még hiányzó ajándékokat, lassan ki kellene találnom, hogy mit sütök-főzök. Biztosan lesz vaníliás kifli, trüffel rombusz, tiramisu, ehhez már be is vásároltam. Panni kérésére tuti a kacsa is. Múlt hét szerdán volt a Tópartiban a karácsonyi koncert az énekkarral és sok hangszeressel. Szép volt, ügyesek voltak a csajok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése