2015. május 16., szombat

Szülinapi party

Pankának ez volt az első, mert tavaly nem érezte jól magát a Nyuszi csoportban, nem volt rá igénye, hogy ovin kívül találkozzon bárkivel onnan. A csoportváltás egyik pozitív hozadéka a sok kis barát. Kata, a fő-fő barátnő, de szinte minden kislánnyal jóban van a csoportban és persze pasizik ezerrel. A bulihelyszín felé autózva közölte velem. ANYA, SZAKÍTOTTAM AZ ANDRISSAL, MERT A GERGŐ KÉRTE, MOST VELE VAGYOK SZERELMES. Miután összekapartam az állam a kocsi padlójáról, megkérdeztem, hogy mit szólt ehhez az Andris. NEM VOLT OTT, MERT MÁR HAZAMENT. Laza a csaj :-)
A helyszín kiválasztása sok fejtörést okozott, a legtöbb játszóházból már kinőttek, ami meg korban mondjuk még jó lett volna, ott nem lehet bevinni semmit és a játszóház részén idegenek is vannak.
Teljesen véletlenül akadtam rá a Redrock mászóteremre, ahol rendeznek szülinapokat is.  Nagyon készségesek voltak, minden kérdésemre válaszoltak, bármit vihettünk, amit csak szerettünk volna. Kicsit féltettem az öt éves korosztályt a falmászástól, de a két animátor lány, nagyon profin vezényelte le az egész szülinapozást, Minden szabályt elmondtak az elején, bemelegítették a gyerekeket, voltak remek játékok, és a sok csillogó szempár szerint mindenki jól érezte magát. Nekünk csak itatni kellett a csatakosra izzadt gyereksereget és a végén levezényelni a tortázást, így még az ott maradt szülőkkel is tudtunk váltani pár szót.
A végén minden vendég kapott egy egy órás ajándék mászási lehetőséget, Panka pedig egy tíz órás bérletet szülinapi ajándékként.
Tökéletesen elégedett voltam a választással, szerintem megyünk még hozzájuk szülinapozni :-)










































A tortát nagyon sajnáltam, mert otthon nem fotóztam le, és bár ott is hűtőben volt, valami történt vele és leolvadt a fáról a kéreg. Azért elfogyott :-)




Andris és Panka
















A kis vendégeknek köszönjük az ajándékot, és hogy velünk ünnepeltek.
A remek képeket Ildi készítette a buliról! Köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése