2015. május 26., kedd

Ovis kirándulás

A betegség miatt kihagyott ovis évzáró után Panka nagyon közel állt hozzá, hogy a kirándulásról is lecsússzon. No, nem csak ő, hanem az egész Lepke csoport. Az időjárás nem volt kegyes hozzánk, egész hétvégén esett és még ha keddre el is áll, a soponyai öko-centrum akkor sem ideális egy csapat ovisnak a felázott talajával. Panka egészen elszomorodott reggel, amikor látta, hogy esik, én azért pakoltam eső és váltócuccot, gumicsizmát adtam rá, hátha. Mikor odaértünk az oviba Erika néni rögtön közölte, hogy itt bizony kirándulás nem lesz, a gyerekeket tereljük be a csoportba, mi szülők, pedig mehetünk dolgunkra. Pankusznak már görbült is lefele a szája széle, gondoltam, ezt nem hagyom annyiban. Ha már úgyis mindenki kivette a szabadságát, csináljunk valamit a gyerekekkel, menjünk múzeumba vagy bánom is én, csak legyünk együtt. Márti néni vevő volt az ötletre és megkezdődött a szervezés, hiszem B terv nem volt. Nem ment egyszerűen, mert volt, ami drága volt, aztán más helyek zárva, így végül a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban kötöttünk ki. Őszintén bevallom, inkább kisiskolás korosztálynak való igazából, azért akadtak látnivalók a kicsiknek is, de leginkább mi szülők élveztük a múltidézést. Kaptunk vezetést is, a néni mondta, hogy nem találkozott még ovis csoporttal, segítsünk majd átültetni az ő nyelvükre az elmondottakat, de szerintem ügyesen megbirkózott a feladattal.








fárasztó dolog ez a kirándulás
 Nem bántam, hogy hazafelé aludt egyet a buszon, mert ötre még szertorna edzésre mentünk, miután összeszedtük a lányokat a suliban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése