2014. december 25., csütörtök

Karácsony első napja van



Karácsony első napja van,

köszönt és minden jót kíván

egy csíz a csupasz körtefán.



A tegnapi fél hetes ébresztő után, ma már hétig bírták a csajok, én még ma is tudtam volna aludni. Valószínűleg én kevésbé izgultam az ajándékok miatt. Ebédre Attila szüleihez mentünk, ahol viharos gyorsasággal bontottak ajándékot a csajok. Ebéd és némi fájdalomcsillapító/gyulladáscsökkentő után én kicsit kidőltem, ráment a fülemre a megfázás. Csajok társasoztak a nagyszülőkkel, sütiztek. Délután öt előtt szinte egyszerre értünk Esztiékkel Anyuékhoz. A négy csajszi adott egy kis műsort a fa előtt, nagyon helyesek voltak. Aztán mindenki begyűjtötte az ajándékát és itt is kezdődhetett a bontogatás. Estére Dorka őrületbe kergette a fél családot a csiripelő madarával :-) Gyerekek játszottak, beszélgettünk, jó volt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése