2014. július 23., szerda

Lovastábor 2. nap

-lovastorna szőrén
-kincskeresés az erdőben (ceruza, nyalóka,cukorka, volt világítós yoyo is, de enyémek nem találtak)
-lovaglás délelőtt, délután (délután esőben, ami a lányok szerint nagyon menő)
-mára nem jutott nekik feladat az állatok körül, mert ma mások etettek
-délután filmet néztek, amiben volt egy szép lány és egy fiú
- Dorka kétszer evett bolognait

Előző este kicsit megijedtem, mert lefekvéskor Lili sírdogált, hogy nem akar menni, menjek én is, mert még mindig van olyan nagylány, akit nem ismer. Féltem, hogy mi lesz reggel, de szerencsére, mire felébredt, elfelejtette, hogy nem szeretne menni és ment. Móni szerint jól érezték magukat, nem is voltak annyira összenőve, külön is lovagoltak, ami megnyugtató az iskolakezdés közelségét tekintve. Én is úgy láttam, hogy jól voltak, örömmel, lelkesen meséltek.
Reggel sütöttem nekik egy nagy tepsi meggyes pitét, mind elfogyott. Holnapra anyu sütött :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése