2024. április 7., vasárnap

Tiszta nyári

 hangulatom volt a hétvégén. 

Főleg a sportról szólt, pénteken itthon izgultuk végig a szinkronkorcsolya vb rövidprogramját családilag. Szombaton a csajok fél nyolcra mentek jégre, készülnek ezerrel a jégcsarnok megnyitóra. Panka még tanfolyamon is maradt, őt tizenegykor hoztam haza. Gyors ebéd után anyuéknál, indultunk a stadionba Vidi meccsre. Az első félidő katasztrófa volt, de aztán összekapták magukat a fiúk és 5:0-ra nyertek.

A csajok koris barátnőjüknèl nézték a kűröket délután, én vasaltam itthon közben. Nem tudom másnál hogy működik, de hatszor ment a mosógép hétvégén. Úgy, hogy mosok hét közben is.

Sütöttem medvehagymás pogit, epres sütit a csajoknak.


Vasárnap kicsit kint voltam Mimóval a kertben, be se akart jönni. Összegereblyèztem a szivarfa elszáradt termését és a tobozokat. Ültettem fűszernövényeket, rebarbarát. Szuper idő volt, jól esett kint tenni-venni.


Délután a csajok énekre mentek, takarítottam, vacsorát főztem. Minden kész lett, de valahogy olyan nyugis volt az egész hétvége, nem volt kapkodás, ami nem fért bele, elengedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése